Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Våkennatt = Gammel låt - Ny innspilling


Gjest Peavey

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet og lekt meg i Acoustica Beatcraft i natt og laget trommespor til ei gammel låt jeg og noen kompiser lagde for en god del tid tilbake.

Jeg har rocket den opp litt (en del) og fiffet opp trommesporet, komponert ny og lengre solo.

1000 takk til den personen som anbefalte Acoustica Beatcraft! Jeg tror jeg elsker deg!

Det mangler bass og vokal, noe jeg selv har tenkt å lagt på med tid og stunder.. (ja jeg skal synge)

Human Sacrifice

PS: høres med headset... måtte prøve noen tøffe panoreringseffekter på noe greier i starten samt at trommesettet er panorert i forskjellige retninger :blush:

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=835536

Enjoy og kommenter!

Endret av Peavey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det noen som vet hvordan sånne program funker hvis man bruker cubase til å spille inn? Må man lage en audio mixdown av trommelydene, og så overføre dem til prosjektet eller noe?

Cubase har da en bra sequencer?

I så fall ville jeg gitt en lang faen i beatcraft og skaffet meg ezdrummer istedenfor.

Tungvint program da du ikke kan lage trommer i "real-time".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig kult. Fin gitarlyd synes jeg, og bra med de tostemte frasene på "verset". Få på bass, og den blir knall;) Kall meg gjerne konservativ, men jeg liker ofte å ha basstromma i midten, synes det låter best. Utførelsen er det iallefall ingenting å si på;=) Kanskje litt i overkant med sweepinga? men veldig kul solo på slutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.