Web Analytics
Jump to content

Tida

Tida
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg er Tida, har spilt gitar i snart 5 år. Har gått på kulturskolen i Elverum og hatt en gammel gitarlærer som var totalt frelst for blues og den slagens. Sluttet der denne høsten siden jeg ikke følte jeg hadde lært noe hele forrige år, og han selv sa han ikke hadde mer å lære meg. Så nå har jeg drevet på alene en liten stund.

Jeg spiller som sagt gitar, men jeg spiller også bass. Spilte i et band i ca. 1 år tid. Når vi startet dette bandet var det bare 3 jenter og alle kunne å spille gitar, noe som da resulterte i at noen av oss måtte gå over til et annet instrument. Vi fikk bare spilt på en konsert før hele bandet ble oppløst av vokalist/gitarist. Som gjerne ville ha med 2 bassister, noe vi andre jentene var enige i. Men etter en prøvespilling fant vi ut at det fungerte dårlig noe vokalisten/gitaristen ikke ville gå med på.

Jeg eier to gitarer, en Morgan kassegitar og en Epiphone Special II. Bassen er en squier mike dirnt precision bass.

Når det kommer til musikk hører jeg på det meste innen metall, punk, screamo osv. Og for tiden har jeg blitt veldig hekta på Volbeat. ^_^

Edited by Tida

Velkommen. Mer enn en bass kan bli sært, ja, krever en del øving og samarbeid.

Her er det fire bassister, blir litt spesielt:

Takk for det :)

Det stemmer, og hvertfall når de fleste i bandet jeg spilte i var nybegynnere utenom gitaristen.