Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sletting av tråder


Grohl

Anbefalte innlegg

De kan ha noe med at dette forumet har veldig få moderatorer som er aktive, og at de feirer jul for fullt? Stort sett er det vel bare en to- tre med moderatorstatus om poster.

Spør du meg, blir vel forumet litt preget av det også, men det er ikke mitt valg.

Og for all del, god og velforjent julefri til alle moderatorer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes en tråd er upassende og bør slettes, så bruk rapporter-knappen på førsteposten, og/eller PM en mod/admin med link til tråd og grunnen til at du synes den bør slettes. Akkurat den tråden du linker til der ser jeg ingen grunn til å hverken slette eller låse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes en tråd er upassende og bør slettes, så bruk rapporter-knappen på førsteposten, og/eller PM en mod/admin med link til tråd og grunnen til at du synes den bør slettes. Akkurat den tråden du linker til der ser jeg ingen grunn til å hverken slette eller låse.

Den ligger helt feil sted og dere har jo flyttet den så hvorfor ikke slette den fra det underforumet også? Kjøp/salg tråder ligger også bare og svømmer ofte etter at de har fått solgt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden der ligger jo i generelt, gjør den ikke?

Ser ikke på det som noe problem at kjøp&salg-tråder blir liggende. De faller jo fort ned på trådlisten når det ikke skjer noe mer i de. Vi pleier å stenge kjøp&salg-tråder hvis vi ser ting er solgt, men sletting ser jeg ikke poenget med. Er like greit å la det ligge der som dokumentasjon tilfelle det blir uenigheter om ting som evt. ble sagt i tråden osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden der ligger jo i generelt, gjør den ikke?

Ser ikke på det som noe problem at kjøp&salg-tråder blir liggende. De faller jo fort ned på trådlisten når det ikke skjer noe mer i de. Vi pleier å stenge kjøp&salg-tråder hvis vi ser ting er solgt, men sletting ser jeg ikke poenget med. Er like greit å la det ligge der som dokumentasjon tilfelle det blir uenigheter om ting som evt. ble sagt i tråden osv.

Mulig den ligger i generelt, men den ligger også i galleriet selv om man kanskje ikke kan skrive i den, men jeg liker ting litt organisert og det ser lite pent ut med slike tråder flytende rundt, men det er min mening. Skal la det være. Er ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.