Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Listetråder.


PerA

Listetråder  

18 stemmer

  1. 1. Trenger vi alle listetrådene?

    • Nei.
      9
    • Ja.
      9


Anbefalte innlegg

Siden vi var så godt i gang med debatter rundt regler/endringer på forumet.

Jeg synes det er litt i overkant av listetråder her på forumet, og har garantert flere med meg når jeg sier at tråder som går ut på lommerusk, hårvoks, og lignende overhodet ikke er nødvendige.

Noen tråder er kjekke å ha, slik som "Dagens småprat", "Post bilde av deg selv" og "YouTube-klipp". Men strengt tatt kunne man ha kvittet seg med "dagens nedtur/gladsak", "sist kjøpte musikkutstyr", "julegaver/nyttårsforstetter", og lignende.

Jeg fremmer herved et forslag om en litt strengere linje ovenfor listetråder. Foreslår å beholde "Dagens småprat", "Post bilde av deg selv" og "YouTube-klipp", og kanskje "Alderen til folk her" og "dagens nedtur/gladsak" (ettersom hva folk protesterer mot).

Andre tråder som går ut på lommeinnhold, skrivebord, hårprodukter, kjæledyr, samt slike forum-leker (bandnavn, ett-ords-fortelling) kan godt stenges og slettes for min del.

Nå er ikke dette noe jeg irriterer meg i hjel over, og jeg har ikke store problemer med å ikke klikke meg inn på slike tråder, men det har litt med den generelle "seriøsiteten" til forumet, synes jeg.

Slakt meg eller vær enig - jeg oppfordrer til debatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig PerA!

Det er haugevis av tråder og emner her på forumet som er totalt uinteressant for meg, men ser ingen grunn til å irritere meg over dem, jeg kan jo la vær å kikke innom..

Synes heller vi skal forby ikke-mods/admins å starte poller om allverdens :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje noko problem å la være å gå inn på tråden
Nå er ikke dette noe jeg irriterer meg i hjel over, og jeg har ikke store problemer med å ikke klikke meg inn på slike tråder, men det har litt med den generelle "seriøsiteten" til forumet, synes jeg.

;)

Nå lufter jeg bare hva jeg synes, og ser om det finnes andre som er enige med meg - men jeg blir ikke surkuk hvis jeg blir totalt nedstemt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg listetrådene i en egen kategori da? ;)

Ikke så dumt det! Vi har jo lagt oss på en linje med en hel del kategorier, med de fordelene og ulempene det har med seg, og i og med at det ikke er så mange som er overvettes gira på listene, så ville det vært en fin løsning.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss heller beholde noen "samletråder" uansett hvor latterlige de måtte være fremfor å få 100 ulike svada off-topic tråder.. Hvis noen f.eks føler for å fortelle om dagens dont, så kan de nå gjøre det "dagens xxx" i stedet for å starte nye tråder.

Off-topic er jo populært og det vil virke merkelig å moderere slikt basert på innhold med mindre vi snakker om upasende oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.