Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fuzz


ChrSB

Anbefalte innlegg

Tja, ble tynt med info ja.

Når det gjelder fuzz-typen skal det være Hendrix- og Clapton stil. Ellers kan jeg også nevne Gary Moore som et godt eksempel på type lyd, link: http://www.youtube.com/watch?v=XXYjEMTQRm0

Budsjettet kommer an på. Jeg bruker pengene på det jeg synes er et godt kjøp. Enklere sagt, ikke tenk så mye på pris når dere skal gi forslag, men det må jo selvfølgelig være innenfor rimelighetens grenser. Jeg er mest ute etter tone og kvalitet.

Forsterkeren er en Hotrod Deluxe hvor jeg bruker en Fender Strat med Fat PAT- og noiseless mikker.

Håper denne infoen hjalp. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ble tynt med info ja.

Når det gjelder fuzz-typen skal det være Hendrix- og Clapton stil. Ellers kan jeg også nevne Gary Moore som et godt eksempel på type lyd, link: http://www.youtube.com/watch?v=XXYjEMTQRm0

Budsjettet kommer an på. Jeg bruker pengene på det jeg synes er et godt kjøp. Enklere sagt, ikke tenk så mye på pris når dere skal gi forslag, men det må jo selvfølgelig være innenfor rimelighetens grenser. Jeg er mest ute etter tone og kvalitet.

Forsterkeren er en Hotrod Deluxe hvor jeg bruker en Fender Strat med Fat PAT- og noiseless mikker.

Håper denne infoen hjalp. ^_^

Well det klippet med GM er vel bare en JCM2000 dual super lead og ikke no fuzz. Til Hedrix lyd syntes jeg Fulltone sine greier funker bra, men det er jo på en marshall da, ellers er også analogman Sun Face en av de beste fuzzface jeg har prøvd og den eneste jeg syntes låter som Gilmour. Med en Fender trenger du kanskje noe med litt mer vreng som en eller annen tone bender clone eller BM clone. Kommer litt na på hvordan du setter ampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.