Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

strat copy


lampshade

Anbefalte innlegg

ja,det kan jo ikke være så rare greiene for 1000kr.det var liksom en hylles gitar til hendrix.med bilde av ham + signaturene hans på den.kan jo altids tenne på den da <_< blir kansje mere verdt av det.så en fyr som solgte ferdig brente strater på ebay.utrolig men sant.
Haha, sånt er genialt. Greit nok med SKIKKELIG relicjobber som f.eks en del customgitarer og Fender sine custom shop greier, men hjemmemekk og billige relicgitarer er bare jævlig.

Husker jeg det var en kar på musikkweb som skulle selge en Fender strat han hadde brent på grillen. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir sikkert lei den etter et par måneder.. Det ble jeg av Elkjøp gitaren :P

ja,blir jeg sikkert.men den var absolutt spillbar.noen som mente den ikke var spillbar.noe den er.spiller vanligvis på en gibson les paul.så dette var noe annet.selvfølgelig er den ikke like bra som en gibson til 15000.men for 1000kr,what the hell.den overgikk mine forventninger i allefall.låt meget bra,opp mot forsterkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånt er genialt. Greit nok med SKIKKELIG relicjobber som f.eks en del customgitarer og Fender sine custom shop greier, men hjemmemekk og billige relicgitarer er bare jævlig.

Husker jeg det var en kar på musikkweb som skulle selge en Fender strat han hadde brent på grillen. =D

ja,ferdig grilla fender.lenge leve latskapen.osv.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.