Web Analytics
Jump to content

Noen som vet noe info om denne gitarpakken?

Eirik93
 Share

Recommended Posts

tror jeg ville styrt unna. Vil du ha Les Paul (formen på den gitaren) bør du se litt på enkelte Epiphoner. Hvis det ikke er så viktig for deg, så er Squire og mexico-fendere ofte gode som begynnergitarer.

Anbefaler heller å kjøpe brukt, må jeg og få med! Da kan du selge til det samme som du kjøpte for, pluss at du får en mye bedre gitar til prisen. Finn.no er en god ting!

Lykke til!

Jeg synes det virker som om det er mye for pengene dette, jeg. Nå har jeg jo ikke prøvd gitaren, så jeg må uttale meg på grunnlag av hva jeg ser.

Det jeg tror du får, er en spillbar gitar, med alt utstyret du trenger for å komme i gang. Det er ikke en bra gitar, ei heller en investering, men et nybegynnersett.

Det andre som nevnes her, er mye bedre, for all del, men det koster da også en god del mer penger. Hvis den overdrivepedalen som nevnes er en V-amp, er jo den helt kurant, og den koster da 6-700 kroner alene.

Edited by CastorFiber

En kompis av meg har denne gitaren, Den er helt grei for å starte med :)

EDIT: har selv en Cort gitar, bare at min er akustisk. Ganske bra for pengene.

Har prøvd et par akustiske Cort gitarer. Virker absolutt som det er bra valutta for pengene :)

Regner med det var snakk om en av Behringer sine stompbokser..

Grattis med ny gitar :) Da har du noe å styre med i Jula ;)

hehe, takk :) har jo trommene å styre med å da, men har spilt det i vel 7 år nå så jeg tenkte kansje det kunne være på tide å lære seg enda et instrument :P