Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til Lodding!


mebeemo

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte nye pickuper til min Epiphone LP Custom, og fikk med dette loddeskjemaet:

Loddekart.jpg

I og med at jeg er blank på dette feltet, og det ikke er jeg som skal lodde, så lurte jeg på hvordan dere syntes loddinga skal skje ut i fra skjemaet? :huh:

Takk for alle forslag! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regel nr 1 når det gjelder lodding og folk som ikke er profesjonelle loddere:

At det er delene det er noe galt med fremfor loddejobben, er ikke veldig trolig.

Problemet er da at selgeren har solgt meg deler som viser seg å ikke være autentiske/passe, og derfor setter jeg spørsmålstegnet ved pickupene også

Endret av mebeemo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koblet dere den uisolerte ledningen som ikke er inntegnet på illustrasjonene til jord ? Hva er "støy" ? lav bakgrunnstøy ? Støy som i humbucker vs singelcoil ? bare støy og nesten ikke lyd ?

Har dere prøvd å måle på pickupene for å konstantere at de angitte fargekodene er riktige ? En Humbucker består jo bare av to seriekoblede spoler.

...

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill å ikke si at du faktisk betalte 750 kr. til en som for det første ikke fikk det til, og for det andre satte inn de gamle pup'sene igjen?

han høres useriøs ut..

krev pengene tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.