Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva skal jeg kjøpe


metalpete

Anbefalte innlegg

Hadde Fractal`n siste softwareupdate?

Man må bruke MINST etpar uker med Axe`n på egne gitarer før man begynner å få resultater.

På en Cobra eller hvilken som helst god røramp er det lettere å få resultater raskere, men Axe`n er

selvsagt mye mer alsidig.

Jeg hadde altid problemet at jeg ble lei rørtopper..

Hoppet mellom modeller fra Diezel, Mesa, Cae, Engl, VHT osv og slik fortsatte det.

Har hatt Axe etpar år nå og ikke et hint av ampGAS :)

Hva kjørte du Axe`n gjennom?

Prøvd den gjennom sluttrinnet til Cobra`n?

Har omvendt noen diehard rørentusiaster med Axe`n, så det skal la seg gjøre å like den hehe

Og jeg mislikte den ikke heller..............om den hadde siste oppdatering vet jeg ikke. Men som sagt jeg er ikke helt klar for å bytte ut røra mini ennå. Fractalen er nok uansett den absolutt beste modelleringssaken jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg mislikte den ikke heller..............om den hadde siste oppdatering vet jeg ikke. Men som sagt jeg er ikke helt klar for å bytte ut røra mini ennÃ¥. Fractalen er nok uansett den absolutt beste modelleringssaken jeg har prøvd.

Om du ikke har kjøpt noe amp enda - ville jeg sjekket ut mesa triaxis + 20:20 + en lexicon eller tc fx unit. + en 2*12 kasse da har man alt man trenger :)

Hadde dette før og det var fantastisk.

Nå har jeg en roadster kombo. fantastisk amp det også - utrolig fleksibel med tanke på at man har 4 veldig forsjkellige kanaler.

/b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Spiller i skiensbandet John Snow, og siden vi også spiller poprock tenkte jeg jeg skulle vise deg hva jeg bruker.

Gitaren jeg bruker er en Fender 52RI Telecaster (har også planer om å kjøpe en CS-tele), som takler det meste. Mulig du vil ha noe med humbuckere ved siden av..

Når det gjelder effekter så kjører jeg pedalbrett. Rekkefølgen er:

Kompressor (HBE Compressor Retro)

Volum (Ernie Ball 6166)

OD (Visual Sound Jekyll and Hyde)

Boost (SD-1)

Delay (Boss DD-20)

Kjører tuneren min ut ifra volumpedalen slik at det tørre signalet holdes analogt hele veien.

Til slutt bruker jeg en VOX AC15 Heritage. Har også planer om å kjøpe en Fender Deluxe Reverb e.l.

Dette dekker stort sett alt jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.