Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Luregitarer...


The Euphor

Anbefalte innlegg

Ikke kjøp den her heller hvis det er en 550 du vil ha: http://www.godlyd.no/default.asp?page=17&a...1&p4261_v=1

Litt sykt at godlyd-folka ikke klarer å se forskjell på en 450 og en 550. Til og med noe så innlysende som inlaysene er alldeles forskjellige :ninja: Prisen er temmelig syk også, ikke spesielt tillitsvekkende når de pusher ganske dyre og tilsynelatende sjeldne gitarer innimellom -- jeg kommer neppe til å kjøpe noe derfra iallfall.

Det er ikke like lett for alle å se forskjell på gitarer. Dette kunne vært en signaturmodell for alt jeg visste. Noen merker er rett og slett mindre interessant enn andre.

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Er jo menneskelig å gjøre feil. Finnes mange typer av hver gitarprodusent. Selv vet jeg lite om ibanez. MEN, det er noe helt annet å legge ut slik som på finn og si at kopier er ekte vare. Greit at dem som kan mye om det enkelte merke ser det, men er jo dem igjen som ikke er like årvåkne. Tror godlyd hadde refundert og godatt feilen om de skulle ha solg gitaren før feilen ble rettet. Det er i nesten alle saker ikke situasjonen med uærlige selgere på f.eks Finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

haha.. de hadde en liten epic quote der ja

"Denne gitaren ble først lagt ut med feil modellbetegnelse og da var Ibanez-politiet raskt på pletten. Takk til årvåkne lesere, vi beklager tabben og har tatt behørig tid i skammekroken. "

Hei folkens, Tusen takk for observasjonen deres,

Jeg har nå kjøpt Akkurat denne gitaren til 1990 kr. Made in japan også.

yay jeg er lykkelig! En stor takk til Ibanez politiet :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.