Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Luregitarer...


The Euphor

Anbefalte innlegg

Ikke kjøp den her heller hvis det er en 550 du vil ha: http://www.godlyd.no/default.asp?page=17&a...1&p4261_v=1

Litt sykt at godlyd-folka ikke klarer å se forskjell på en 450 og en 550. Til og med noe så innlysende som inlaysene er alldeles forskjellige :ninja: Prisen er temmelig syk også, ikke spesielt tillitsvekkende når de pusher ganske dyre og tilsynelatende sjeldne gitarer innimellom -- jeg kommer neppe til å kjøpe noe derfra iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dette som svar: "Hei, takk for mail. Beklager, her har vi rett og slett gjort en tabbe, informasjonen var basert på det som ble oppgitt av kunden som byttet inn gitaren. Skal rette det opp. Men jeg håper du ikkke trekker vår seriøsitet i tvil på grunn av dette. Mvh, Magne"

Enkelt og greit. Så får vi bare se om rettelsen er "bra nok" for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp den her heller hvis det er en 550 du vil ha: http://www.godlyd.no/default.asp?page=17&a...1&p4261_v=1

Litt sykt at godlyd-folka ikke klarer å se forskjell på en 450 og en 550. Til og med noe så innlysende som inlaysene er alldeles forskjellige :ninja: Prisen er temmelig syk også, ikke spesielt tillitsvekkende når de pusher ganske dyre og tilsynelatende sjeldne gitarer innimellom -- jeg kommer neppe til å kjøpe noe derfra iallfall.

Absolutt en stygg sak. Det er meget graverende å selge en gitar som en annen og mer verdifull modell.

Synes forøvrig dette blir litt forskjellig fra alle de annonsene man ser der folk vitende eller uvitende selger falske gitarer, eller gitarer som er noe annet enn det de annonseres som, gjerne til blodpris og med ønske om raske avgjørelser...

Godlyd ER faktisk en seriøs forhandler, og jeg har utelukkende god erfaring med dem.

Hvor ville jeg hen med alt dette? Hmm, jo, altså, en fyr som driver og selger kinesiske gibsongitarer til blodpris på finn.no fortjener ikke bedre enn å få pass og slikt grundig påskrevet, mens en forhand...(bla bla bla) Egentlig begynte jeg å skrive fordi jeg syntes det var litt trist at du ikke vil kjøpe noe fra godlyd pga det der, du kan gå glipp av mye fint da :) *vent nå litt* R7en min kommer opprinnelig fra godlyd :mellow: må sjekke om det er en omlakkert studio...

Ellers ville jeg bare si at dette er en flott tråd. Det er mye lureri rundt omkring, og det er flott at noen følger med og advarer andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss få høre hva han svarer.

Det jeg skrev:

Heisann,

Så annonsen din på musikkweb. Jeg kjøper den snarest! Byr 15000,- for denne vakre Ibanezen!

MVH

Eirik

Svaret jeg fikk:

Hei Eirik.

Hvor holder du til?

Mvh Johan

Tror jeg slår til på denne gutter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.