Web Analytics
Jump to content

Dionysis Søker ny Vokalist

Noinput
 Share

Recommended Posts

Hei!

Dionysis trenger ny vokalst! Litt vanskelig å plassere musikken vår men det er innfor Metal sjangeren. Vi ønsker å spille inn en skikkelig demo innen kort tid så det haster litt med ny vokalist!

Selv om vår gamle vokalist var en herreman skader det ikke med en dame på vokal! Vi består nå av 2 gitarister en lead og en rythm, ei tangentine, en bassist og en trommis.

www.myspace.com/dionysisband

Vi har øvingslokalet på Storhaug.

Send meg en SmS eller ring meg på 936 07 894

Du kan selvsagt også poste her!

- Henning

Edited by Noinput

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vår gamle vokalist skrev tekst og melodilinje selv... Dette er selvsagt ikke Ã¥ forvente at man skal klare perfekt første gangen.. Men at man klarer Ã¥ synge noen lunne rent er selvsagt et must...

Hvis du ønsker å lage tekst og melodi til en av våre sanger og komme å "prøve" den hos oss, eller om du velger en cover du kan godt, som vi kan prøve å øve inn slik at vi får testet stemmen din er opp til deg... Selvsagt er det en fordel om du velger en av våre da vi har dem "inne" :P

Ta for all del kontakt!

jeg har også mail! Hag.hjel alfakrøll gmail.com

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Godt tips! Takk 😊  
    • Heisann, Har en Line 6 Helix LT som dessverre blir brukt altfor lite om dagen så er vel på tide å få kvittet seg med den  Ble kjøpt ny på 4Sound Schous Plass (Oslo) i 2017 og har bare blitt brukt hjemme så vil si at den er i så godt som ny stand. Alt av original eske, kvittering osv følger med.  Pris: 8500 kr Sted: Oslo Bilder: Kommer
    • Bright Onion leverer rimelige og bra patchbays. https://www.brightonion.co.uk/4-gang-2/ Har brukt Bright Onion til alle mine patchbays, splittere, aux-switcher etc i noen år nå, aldri noen problemer.
    • Ser behovet for en patch bay. Trenger ikke noe mer fancy enn: gitar inn, 2 inn (fra brettet) og 2 ut (til amper).  Noen som vet om noe bra? Eller kanskje kan lage noe bra?  
    • Det å faktisk prøve gitarer før man kjøper, er jo det aller beste hvis man har mulighet for det. En gitarsjappe vil også sette på et nytt strengesett og gi deg en setup, uten kostnad for deg, hvis det er nødvendig, før du tar med deg gitaren hjem. I hvert fall hvis du ber om det.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.