Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Band i bergen?


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Er på leting etter et band i Bergen som har bruk for en kvinnelig vokalist/gitarist. Hadde fått napp hos et rent jenteband, men med forholdvis lite øvings engersjement fra deres side forsvant interressen min kjapt.

Har for det meste spilt akustisk, men har nylig fått min første el gitar og prøver så godt jeg kan å bli venner med den;-) Skal foressten begynne med privattimer hos Mads Erikson i januar, så da blir det andre boller.

Styrken min ligger nok mest i vokalen slik det er nå, men er på utviklingen vei;-)

Er åpen for det meste innen musikk sjangre.

Gi meg en lyd om dette høres interressant ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 30 år, spilt gitar i en del år, spilt en del bass tidligere. Allsidig musikksmak, alt fra blues, via pop, til rock og metal.

Spilt i noen bygdeband tidligere, men det er noen år siden. Kunne gjerne tenkt meg å spille i band igjen, men det virker som om det går 12 på dusinet av gitarister/bassister, og det er stort sett vokalister og trommiser som er mest ettertraktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 30 år, spilt gitar i en del år, spilt en del bass tidligere. Allsidig musikksmak, alt fra blues, via pop, til rock og metal.

Spilt i noen bygdeband tidligere, men det er noen år siden. Kunne gjerne tenkt meg å spille i band igjen, men det virker som om det går 12 på dusinet av gitarister/bassister, og det er stort sett vokalister og trommiser som er mest ettertraktet...

Ja, gitaristene florerer! Som sagt, så ligger styrken min i vokalen for øyeblikket, og er virkelig noe jeg kunne tenke meg å jobbe videre med, så noen lead gitarist er jeg laaangt ifra.. Hadde vært kult om vi fikk til noe da. Kjenner en del folk i musikkmiljøet i bergen, men de aller fleste er opptatt med egne prosjekter. Men går jo an å forhøre seg litt. Hvilke musikk sjanger kunne du aller helst tenke deg? Og ikke minst, er du åpen for en kvinnelig vokalist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nemen... Plutselig mange interesserte? Så gøyt! Vi har i følge Shv en trommis som vil prøve seg. Så da har vi altså vokal,en gitarist eller bassist(shv, litt usikkert om han vil spille bass eller gitar) og trommis i boks. (min oppgave blir hovedsakelig vokalen). Trenger nok en gitarist eller en bassist til ja.

men det største problemet er øvingslokale i bergen. Ikke så lett å få tak i et øvingslokale i bergen for tiden, men skal undersøke litt mer rett over nyttår. men om det er noen som vet om noe, gi gjerne en lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.