Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

warmoth


Gjest Peavey

Anbefalte innlegg

Husk at den kroppen du vil ha fort kan bli solgt før du rekker å gjennomføre handelen. Så kan være greit å plukke ut noen andre å ha i bakhånd. Mitt førstevalg fikk jeg betalt for, men en annen hadde kjøpt den rett før meg - så nært opptil at systemet ikke fikk det med seg. Jeg valgte en annen kropp til samme pris, da det var like greit (og den så bra ut).

Hull til potmeter velger du selv ved bestilling. Bare sørg for at du vet hva alle valg betyr når du velger ved bestilling. :)

Min neste gitar får to mikrofoner, men ingen velger, og bare ett lite hull til potmeter. :D Clean...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den kroppen det er bilde av er den gitarkroppen jeg får om jeg kjøper den?

Altså man får hva man ser?

Har gjort klart for foreldrene mine at det kun ønskes penger til jul, så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay - dumt spørsmål igjen

når jeg tenker på utseendet, kommer jeg opp med dilemmaet

Wilkinson/Floyd Rose

Vil det være noe stort problem å holde stemminga med en Wilkinson, rollernut og gode låsbare stemmeskruer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay - dumt spørsmål igjen

når jeg tenker på utseendet, kommer jeg opp med dilemmaet

Wilkinson/Floyd Rose

Vil det være noe stort problem å holde stemminga med en Wilkinson, rollernut og gode låsbare stemmeskruer?

Det vil ikke være noe problem. Har selv en Warmoth gitar med wilkinson, har graphite nut og låsbare planet waves, funker som fjell det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.