Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg har funnet drømmegitaren!


davidsen

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte vel ikke akkurat på en original '61 med PAF og det hele når jeg nevnte vintage varianten.

(bare de to PAF'ene går vel for over 40k NOK)

Disse er spesielt ettertraktet som dot-necks fordi de forsvant fra produksjonen deromkring.

335 med dot-neck var ikke til salgs igjen før i '79.

Det jeg mente var:

Det ligger flere ES 335 og 345 fra slutten av 60-tallet ute på Ebay. De skulle vel ha 60-tallsprofil?

Priser ser ut til å ligge på ca $ 2k til 5k. Det skulle vel være innenfor budsjettet til en 335 Clapton RI?

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte vel ikke akkurat på en original '61 med PAF og det hele når jeg nevnte vintage varianten.

(bare de to PAF'ene går vel for over 40k NOK)

Disse er spesielt ettertraktet som dot-necks fordi de forsvant fra produksjonen deromkring.

335 med dot-neck var ikke til salgs igjen før i '79.

Det jeg mente var:

Det ligger flere ES 335 og 345 fra slutten av 60-tallet ute på Ebay. De skulle vel ha 60-tallsprofil?

Priser ser ut til å ligge på ca $ 2k til 5k. Det skulle vel være innenfor budsjettet til en 335 Clapton RI?

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte vel ikke akkurat på en original '61 med PAF og det hele når jeg nevnte vintage varianten.

(bare de to PAF'ene går vel for over 40k NOK)

Disse er spesielt ettertraktet som dot-necks fordi de forsvant fra produksjonen deromkring.

335 med dot-neck var ikke til salgs igjen før i '79.

Det jeg mente var:

Det ligger flere ES 335 og 345 fra slutten av 60-tallet ute på Ebay. De skulle vel ha 60-tallsprofil?

Priser ser ut til å ligge på ca $ 2k til 5k. Det skulle vel være innenfor budsjettet til en 335 Clapton RI?

du har helt rett og må innrømme litt dårlig research fra min side. Aberet er at det er ebay, og jeg merker jeg har litt problemer med å sende en privatperson 30 tusen kroner i håp om at han sender meg en gitar tilbake. muligens jeg er oldschool... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.