Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flere inn kanaler


stene92

Anbefalte innlegg

Har rota litt rundt med Phonicmixaren. Du får max 18 inn (til pc) via firewire, 16 separate pluss anten main, gruppe 1/2, 3/4 eller to auxar. To kanalar kan sendast tilbake til mixar. Som vanleg mixar funkar den fint med 16 inn med preampar, eq (80, midsweep og 12k) og hicut. Nok til å bruka live til band med vanleg storleik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Firewire Interface 18 out & 2 in, 24-bit / 96 kHz"

Dette er frå mixar. 18 ut og 2 inn.

Angåande betaling. Eg fekk ikkje til å betala med VISA på playback. Prøvde fleire ulike kort, men dei vart avvist kvar gong (ja, det var dekning). Endte opp med vanleg bankoverføring. Tek litt lenger tid, men funkar like greit, og såvidt eg veit kan det utførast av alle med tilgang til nettbank, uavhengig av alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rota litt rundt med Phonicmixaren. Du får max 18 inn (til pc) via firewire, 16 separate pluss anten main, gruppe 1/2, 3/4 eller to auxar. To kanalar kan sendast tilbake til mixar. Som vanleg mixar funkar den fint med 16 inn med preampar, eq (80, midsweep og 12k) og hicut. Nok til å bruka live til band med vanleg storleik

La meg se om jeg forstår dette riktig.

Kan man spille inn 18 digitale seperate lydspor samtidig med 24-bit / 96 kHz opplsøning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.