Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vil noen bidra til å børste støv av forsiden?


jonarve

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Har vært litt dårlig trykk på forsiden i det siste. Er det noen som ønsker å bidra? Tenker først og fremst på noen gode artikler som tar for seg teori. Om dere har andre forslag så gi gjerne en lyd :)

EDIT: Eller trenger vi ingen forside? Et alternativ kan jo være å bare videresende direkte til forumet.

- Jon Arve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så voldsomt inni musikkteori osv, men jeg er veldig opptatt av utstyr, og hvordan bruke utstyret på utradisjonelle måter for å lage utradisjonelle lyder. Som mange kanskje vet så er jeg veldig opptatt av støy som musikalsk hjelpemiddel.

Jeg godt skrive en artikkel om støy, hvor jeg kan legge ut om oppsett, feedback-loops osv.

"Støy er da ikke noe problem å lage", tenker kanskje mange. Men jeg har erfart at det er en del som trenger en "guide" i hvordan de skal begynne.

Var der selv også for noen år siden.

Spørs da om interessen for slike smale ting er tilstede blandt metal og SRV fans ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes noen med god peiling kan legge ut en veileding for nybegynnere som skal kjøpe sin første/andre gitar og generelle relevante nybegynnerspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.starsairsoft.com/index.php?opti...0&Itemid=79

Dette er noe jeg har skrevet for S.T.A.R.S airsoftklubb i tr.heim, hvor jeg er webadministrator og forummoderator.

Om man kunne tatt ideer fra dette og skrevet en utstyrsveileder for nybegynere tror jeg vi sparer masse tråder. Det er iallefall slik vi har tenkt det i STARS. Å svare på så mye som mulig på hjemmesiden vår, slik at forumet holdes mest mulig ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så voldsomt inni musikkteori osv, men jeg er veldig opptatt av utstyr, og hvordan bruke utstyret på utradisjonelle måter for å lage utradisjonelle lyder. Som mange kanskje vet så er jeg veldig opptatt av støy som musikalsk hjelpemiddel.

Jeg godt skrive en artikkel om støy, hvor jeg kan legge ut om oppsett, feedback-loops osv.

"Støy er da ikke noe problem å lage", tenker kanskje mange. Men jeg har erfart at det er en del som trenger en "guide" i hvordan de skal begynne.

Var der selv også for noen år siden.

Spørs da om interessen for slike smale ting er tilstede blandt metal og SRV fans ^_^

Høres kult ut! Ikke lag artikkelen for bra da, da kan det plutselig bli mainstream å spille sær musikk ^_^

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende folkens!

Kontakt meg på PM når dere eventuelt har noe klart. Ettersom det er tidkrevende å skrive artikler (korte eller lange) så tror jeg vi er bedre tjent med å publisere noen skikkelig gode artikler på forsiden. Småanmeldelser osv går fort ut på dato og er likevel en god del arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikknyheter enten det er om produkter, musikere eller nye utgivelser etc synes jeg hadde vært kjekt.

Tror mange folk som har spilt endel år er ganske lei teori og liker bedre å praktisere.

Men helt ok med litt teori også, sikkert mange som synes det er interessant også.

Å legge ut nyheter trenger ikke være så tidskrevende. Noen få linjer og en link til

mere info om saken.

En forside med slike små oppdateringer hver dag vil hvertfall få meg til å se innom oftere.

Artig også om man kunne fått til å intervjuet noen norske og kanskje utenlandske

musikere, men dette krever kanskje litt mere tid og pågangsmot.

Bruce Springsteen kan dere hvertfall pensjonere fra forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så voldsomt inni musikkteori osv, men jeg er veldig opptatt av utstyr, og hvordan bruke utstyret på utradisjonelle måter for å lage utradisjonelle lyder. Som mange kanskje vet så er jeg veldig opptatt av støy som musikalsk hjelpemiddel.

Jeg godt skrive en artikkel om støy, hvor jeg kan legge ut om oppsett, feedback-loops osv.

"Støy er da ikke noe problem å lage", tenker kanskje mange. Men jeg har erfart at det er en del som trenger en "guide" i hvordan de skal begynne.

Var der selv også for noen år siden.

Spørs da om interessen for slike smale ting er tilstede blandt metal og SRV fans ^_^

Jeg er veldig fan av avant-garde og slikt, så det hadde vært kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

Har vært litt dårlig trykk på forsiden i det siste. Er det noen som ønsker å bidra? Tenker først og fremst på noen gode artikler som tar for seg teori. Om dere har andre forslag så gi gjerne en lyd :)

EDIT: Eller trenger vi ingen forside? Et alternativ kan jo være å bare videresende direkte til forumet.

- Jon Arve

Som "fersk" her inne må jeg bare erkjenne at jeg ikke var klar over at Gitarnorge hadde en forside... Trodde dette var utelukkende et forum. Konklusjonen er at for min del kunne jeg hæppa rundt her inne resten av livet uten å savne en forside..... for what it's worth..... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.