Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

I dag er det 4 år siden Dimebag ble drept


Gjest Roar v.2

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så lenge siden? Tiden flyr jammen meg... Var en skikkelig blodfan av Pantera i min "ungdom". Til mine foreldres fortvilelse fant jeg ut en dag at jeg skulle dekorere døren til rommet mitt med en tjukk blå sprittusj. Jeg skrev Pantera med rimelig stor skrift på diagonalt, for så å pynte fint rundt med navnet på alle låtene de hadde lagd til da... Hi hi...

RIP Dimebag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt når jeg fikk beskjeden om det. Satt hjemme og så på TV, og så fikk jeg en melding fra den andre gitaristen i bandet mitt om hva som hadde skjedd.

Har aldri vært noe stor fan, men Pantera har endel kult. Alltid kjipt med flinke musikere som går bort for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt den dagen, ja. Våknet opp og ble møtt av den nyheten på Harmony Central. Selv om jeg aldri hørte spesielt mye på Pantera så var jo Dimebag en gitarist som alltid var der, for å si det sånn. Leste man mye i gitarblader så var det umulig å ikke vite hvem Dimebag var.

Å bli skutt på scenen, det er fremdeles helt sykt at noe sånt er mulig, men joda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.