Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kahler


F.V.Zappa

Anbefalte innlegg

Noen Kahler systemer er helt ok, men er du villig til å bruke tid og penger på å frese ut plass til den i kroppen ? Du trenger jo også locking nut som også krever fresing/mod av halsen. Det blir fort en dyr - "kanskje helt ok" trem..

Må man frese ut masse? har en rotegitar som kan forsøkes (SG) , og jeg har en strat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sg'en blir det nok vanskelig på gitt. Gibson gitarer har en mye høyere bro enn Fender type gitarer.

Hvor mye du må frese vet jeg ikke, men spiller det egentlig noen rolle ? poenget er vel at du må gjøre det.. Hvorfor ikke bare kjøpe en FR kopi eller Wilkinson eller noe billig på e-bay e.l. ? Da får du en trem som kan erstattes og som det finnes deler til osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har wilkinson på stratenproblemet er bare at duden jeg kjøpte den fra har fått de 2 skruene som tremen hviler på slått inn med litt feil mellomrom, slik at lys og mørk E-streng havner rart på gripebrettet, den mørke er langt nede mens den lyse er nesten utenfor brettet... Han sendte meg en fernandes, men den har svært liten effekt, den bøyer kanskje en halvtone eller så... og den ser helt jævlig ut!

HAr hørt at khaler-systemene kan justeres mye mer og lettere enn andre tremoloer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.