Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarproblemer


minigrill

Anbefalte innlegg

Som sagt: her er tråden for deg som vil dele dine erfaringer med problemer som har oppstått med gitaren din. Jeg regner med at dette er stedet hvis du sliter med noe teknisk på gitaren din, siden vi har nok av gitargeeks her ;) jeg kan begynne med problemet mitt:

Jeg kjøpte en brukt ESP SV for snart ett år siden, og jeg har hatt en del problemer med den. rust, tremolo armen vil ikke skrues ordentlig ned (bare henger å slenger), stemmeskrua på sjettestreng på brua vil ikke helt i bånn. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette?

Endret av minigrill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har kjøpt meg en Hot Rail og fått denne montert på en telcaster american deluxe.

Har i tillegg kjøpt en Tim Overdrive som forøvrig er sinnsykt bra. Når jeg bruker denne og spitter humbuckeren er det veldig snart at jeg får feedback.

Får en fantasisk lyd n(ala Brent Mason) men skulle gjerne ha hatt litt mer gain. Når jeg skrur opp gainen får jeg feedback (har gainkontrollen på kl 1)

Må ha det volumet jeg har og ønsker litt mer vreng uten å bruke humbuckere men da får jeg feedback. Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en brukt ESP SV for snart ett år siden, og jeg har hatt en del problemer med den. rust, tremolo armen vil ikke skrues ordentlig ned (bare henger å slenger), stemmeskrua på sjettestreng på brua vil ikke helt i bånn. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette?

Høres ut som om du har kjøpt "pus i pose" fra en som har brukt gitaren til annet enn den er ment til. Oppsøk en "Gitardoktor", få stilt diagnose, og sjekk med kalkisen om du heller skal skaffe deg et nytt instrument, en gitar som har et forhenværende liv som gitar, ikke som landbruksredskap. Masse fint å få til vettuge penger i disse tider.... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.