Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ser du på deg sjøl som en god gitarist/musiker?


Parapluie

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

teknikk? ikke akkurat, men merker selv at jeg har bedret meg der

teorikunnskaper? nja har jo en del, men føler at det er ikke akkurat nok noen ganger

gehør? heheheheh nei. men finner fram til toner hvis den er lang

kreativitet? har vært på bunn altfor lenge nå :(

men heldigvis spiller jeg hver dag og håper at hvertfall de 2 sistnevnte forbedrer seg veldig. Teknikken blir jo da selvfølgelig en del av øvelsene og teorikunnskaper får jeg 0 input av hvis jeg ikke lesr litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel egentlig ikke en dritt, men spiller en god del og det høres rimelig bra ut....

Men jeg må svare nei, for jeg er ingen musiker, og sikkert ikke noe god gitarist, kan bli det etterhvert, kanskje jeg lærer litt teori også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil da tro jeg er ålreit for alderen, jeg har alltid vært musikalsk sier folk. Gehøret er ikke så bra, men jeg klarer vel å plukke det meste (om det ikke er sinnsykt kjapt) etter noen timer med høring. Teknikken er vel ok, men kunne vært mye bedre. Jeg blir aldri fornøyd hvis jeg skal spille inn en solo, så det blir en del forsøk. Teorikunnskapene er ikke så bra. Er veldig treg til å finne ut av noter (har nettopp startet da). Jeg begynner å forstå dette med akkorder og sånt, hvordan de er bygget opp og hvordan jeg kan finne ut av dem ved hjelp av navnet.

Alt i alt; nei, men når jeg er tjue, da håper jeg at jeg kan si jeg er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikk: Lærer fort, men det er jo ikk all verdens teknikk man får på rundt 1,5 års spilling ;-)

Teorikunnskaper: Kan absolutt lære MYE mer teori, for foreløpig så går det meste litt for mye på "feelinga".

Gehør: Anser meg selv for å ha et godt gehør fra naturens side, men kan jo selvfølgelig gjøre øvelser å bli mye bedre.

Kreativitet: Her er det fortsattt ganske slappt, og kan igrunn ikke si at jeg har prøvd så veldig å skape ting selv akkurat..

Vil vel kanskje si at for å ha spilt så kort tid som jeg har gjort, så er jeg vel kanskje av de bedre..men jeg vet ikke helt.. ;-) Uten å virke for skrytende, så vil jeg vel kanskje si at jeg har et godt anlegg for å bli en god gitarist. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, jeg begynner å få til gitarspillinga litt. Klarer de fleste sanger jeg prøver på, begynner å få til litt hastighet på spillinga. Er vel teknikk jeg har sett mest på til nå, begynner å mestre endel soloer forholdsvis bra. Teori er det heller dårlig med, er i startfasen med teorien så det tar litt tid. Men jeg klarer å finne fram på fingerbrettet sånn at jeg kan improvisere over en sang uten en skala og begynner å skjønne litt sammenhengen i endel ting.

Vel, jeg ser på meg selv som en begynnende musikker, men jeg er altfor selvkritisk til å se på meg selv som noe mer. Men jeg tror jeg har kommet ganske langt på de snart to årene jeg har spillt. Begynte først da jeg var 19.... noe som jeg er litt frustrert over.

Jeg er litt opphengt i teknikk og raskhet.. hvordan ligger folk ann der, hva er den raskeste soloen folk får til nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikk: Så som så. Ikke min favoritt-ting å øve på... ;)

Gehør: Rumpe. Kan såvidt plukke noen akkorder og en liten melodi..

Kreativitet: Improviserer mye, da... Men noe kreativt geni er jeg ikke.

Tja, vil ikke kalle meg god. Men liker det jeg driver med, og det er vel det som teller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.