Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP eclipse...


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Tjeh, VELDIG smaksak hvilken pickup man bruker til solo da. 60 sitter jo i neck på disse gitarene, blir litt cheesy å bare bruke neck til solo med mindre du heter Dave Murray... Hvilken pickup som passer best til rytme kommer jo også VELDIG an på hva slags musikk man spiller. Det er ikke metall-filter i EMGer, det går faktisk an å spille andre ting med dem også :P Pluss at man har noe som heter midtposisjon på switchen ;)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har selv en Eclipse II som ble levert med et 81/60 sett, men jeg fikk fyren i butikken til å sette inn en 85 i stolen i stedet. Jeg er ikke sånn kjempefan av 81'ern da jeg synes den er litt for tynn og spinkel til orntli chunky-chunk-greier. Bare ørene mine som foretrekker 85'ern. Er kjempefornøyd med gitaren og den er veldig lettspilt. Har sånne dunlop jumbo bånd (tror jeg!) som er ganske høye og gjør at den er nokså lett å spille på. Mikkene gjør den jo til et metalmonster, men man kan spille det absolutt meste av stiler på den. Har klart å fått noen kvasi-jazz lyder av den til og med! Du får bare sette deg ned med en Eclipse og prøve deg fram, prøv den på en forsterker som ikke er så ulik din egen.

Lykke til :)

Og her kommer litt gitarporr:

Bilde002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet på andre litt tanker for de som ikke har fått det med seg, så er jeg iferd med å kjøpe en Gibson, Les Paul Custom, Alpine white 2001 mod. :D Litt forskjell her ja... :lol:

Men eclipsen er absolutt en flott gitar, og fremdels på ønskelisten over gitarer jeg vil eie en dag. Men det får avvente en god stund tenker jeg. Må bli venner med Les paulen først;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.