Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fortell meg om din beste konsertopplevelse!


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Starter herved min første tråd... Johooo :lol:

Er i det nyskjerrige hjørnet i dag. Vil gjerne vite om din/dine ultimate konsert opplevelser!! Fortell...

Her er tre av de som virkelig har satt sine spor hos meg:

Guns N' Roses- Valle Hovin i 1993. Gikk da i åttende klasse, og fikk fri av rektor for å dra på konsert! Slå den! Første store konserten jeg var på;-)

Soundgarden- Sentrum Scene i 1996, Da de åpnet med "Spoonman" var det gjort;-) Fet Konsert!

Tool- Melbourne (Australia) i 2002- Sykeste og en av de desidert beste konsertene jeg noensinne har vært på, har sett Tool mange ganger, men, det har vært festival konserter, og kan ikke sammenlignes.

Så hvilke "mind blowing" konsert opplevelser har du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Misfits (med Michale Graves) - Roskilde, 1998. Stemning, tidspunkt, hardcore punk og promille satt som et skudd.

Metallica - 96(?). Sto fremst, klappet Newsted på skuldra og fikk også spilt en lav E på bassen hans før en stor vakt fant ut at det først og fremst var Newsted som skulle spille på det instrumentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica - 96(?). Sto fremst, klappet Newsted på skuldra og fikk også spilt en lav E på bassen hans før en stor vakt fant ut at det først og fremst var Newsted som skulle spille på det instrumentet.
Så fett da! Hadde en lignende opplevelse på Soundgarden konserten, Stod helt fremme, og Ben Shepherd stod rett foran meg. Han åpnet en vannflaske for så å se ned på vi som stod der, skudde på korken igjen og gav den til min bror som stod rett ved siden av meg. Etterpå kom selveste Chris Cornell rett foran oss, og stakk foten sin ut i publikum... Fikk klødd han litt;-) He he, litt Gruipie der ja!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste konsert opplevelse er ein ganske nyleg ein. Dagen starta som ein kald vinterdag. Plutseleg vart eg fortalt at sjølvaste Eivind Aarset & co skulle halde ein konsert på Dokkhuset, Trondheim. Det viste seg å være ein fantastisk aften. Sonic Codex framvisninga var kort fortalt heilt fantastisk, synst eg. Satt ved fyste bord saman med nokre kameratar og venninner med utøverane kun nokre få meter forann oss. Konserten stiller stor kontrast mellom mine tidlegare konsertopplevelsar, som da har vært i ein fullsatt trang sal med liten plass å kunne bevege seg i det heile - nær til å utvikle seg til ein stor mosh pit.

Med dette seier eg Eivind Aarset, Wetle Holt, Audun Erlien (samt innslag med Håkon Kornstad på sax) - Trondheim '08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, Eivind Aarset har utrolig mye kult. Må få med meg han og Molvær snart.

Mike Stern på Dokkhuset i mai var utrolig bra. Jeg har ikke vært på så heidundrande mange konserter, så jeg sier at det er min beste konsertopplevelse. :) Mike Stern i superform, Dave Weckl som en gærning på trommer, Bob Franceschini som alltid (?) cool på saxen, og en steinbra bassist i Tom Kennedy, som imponerte meg så til de grader. God stemning og kjempegod lyd, ja, det var en god kveld! :)

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, Eivind Aarset har utrolig mye kult. Må få med meg han og Molvær snart.

Mike Stern på Dokkhuset i mai var utrolig bra. Jeg har ikke vært på så heidundrande mange konserter, så jeg sier at det er min beste konsertopplevelse. :) Mike Stern i superform, Dave Weckl som en gærning på trommer, Bob Franceschini som alltid (?) cool på saxen, og en steinbra bassist i Tom Kennedy, som imponerte meg så til de grader. God stemning og kjempegod lyd, ja, det var en god kveld! :)

Eg hadde faktisk tenkt å reise på den konserten, men for øyeblikket budde eg i Ålesund så det vart ikkje noko av. Når eg ser du skriv det du skriv så ser eg at eg angrar! :unsure: Dokkhuset synst eg eigentleg er ein generelt fin konsertarena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[norsklærer]

konsertopplevelse, konsertopplevelse, konsertopplevelse, konsertopplevelse, konsertopplevelse

[/norsklærer]

Min beste konsertopplevelse må være Bruce Springsteen, Valle Hovin i 1989 (trur jeg), Tunnel of Love-turneen. Ellers var den med samme kar i Oslo Spektrum i fjor veldig bra, dog litt kort.

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.