Web Analytics
Jump to content

Tube Screamer modeller

LesMarshall92
 Share

Recommended Posts

ja, tittelen sier det meste.

Har jo som sagt en Marshall JMP100w.

og har RAT overdrive, og den passer genialt til Strat'en min, og har en Fulltone Fatboost, som også funker konge, men tenkte til lp'n, føler at RAT'n blir litt grumsete, har ikke skrudd for mye på den da, det skal sies :P litt mye gain x)

men ontopic.

Hvem av TS'ne er best? tenkte å få en pen vreng med bare litt ekstra til LP/Jmp :)

Og jeg veit at det er litt overkill med boost, rat og Ts men jeg liker å variere vrengen :)

Takker for alle svar :D

Ts-9 eller 808 mener du ? Det spørs vel hva du liker det da.. :) Søk litt på nettet, jeg så nylig en eller annen sammenligningstest for en tid tilbake på youtube eller noe..

Forøvrig finnes det jo en TS som kan skifte mellom flere "modes" og som dermed gir deg alt i ett. Det gjør vel også en av Maxon TS'ene (?)

Edited by Greener

• 2 weeks later...

For å være helt ærlig du kunne gitt meg hvem som helst av dem og det hadde gått helt greit. De låter 95% likt. Jeg har i øyeblikket en AM brown mod og en Fulltone fulldrive som begge gjør TS greia greit. Sammenliga AM'en med en reissue TS9 og........ vel............ det låt ikke så veldig forskjellig for å si det sånn. Det føles bedre å tråkke på AM'en selvfølgelig og den fete sola er jo også et pluss.