Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Brukt williams el gitar


tobias

Anbefalte innlegg

en rød williams ( etter det jeg har klat å tyde gjennom butikvinduet) Den er ganske lik en les paul i formen , men den er helt flat, ikke noe plekterbrett, 4 volume/tune knapper og en rythm/treble bryter.

den er til salgs for 900kr en brukt butikk, ser helt strøken ut.

Nen som vet noe om gitaren?

har bladd gjennom 100vis av google bilder sider uten å finne noe bilde...

så svar fort! (kommer nok til å kjøpe den uansett, sikkert hvert mer enn 900......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info om Ibanez?

gi mer info på ibanezen ja..

en kompis har en williams, på kødd Egentlig..

det er ikke noe å tenke på engang egentlig..

Williams er virkelig ikke noe å kjøpe..

er rimeligere enn sånn du finner på elkjøp med en eller anna 10-watt forsterker + en kabel.

Annbefales ikke :P

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ble solgt på gooba.no, den nettauksjonssiden. Husker de gikk for 3-4-500. Så tror 900 uansett er alt for meget.

Det er en kinalaget lespaul-kopi, men med bolton-neck. Etter hva jeg har lest, er det ikke noe å satse på, crappy elektronikk o l. Hvis du skal bruke 1000 kr på gitar, gå heller for den squiern på Marios.no 's julekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

williams ? er ikke det de greiene som omsettes på qxl osv ? Jeg synes å erindre at de er omtrent uspillelige ? Det finnes jo brukte gitarer til en drøy tusenlapp som faktisk er helt ok instrumenter så hvorfor bruke penger på noe slikt ? Det er ikke lenge siden jeg så to-tre kjempegode gitarer på bruktmarkedet for bare noen hundrelapper mer.. Let og du skal finne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en rød williams ( etter det jeg har klat å tyde gjennom butikvinduet) Den er ganske lik en les paul i formen , men den er helt flat, ikke noe plekterbrett, 4 volume/tune knapper og en rythm/treble bryter.

den er til salgs for 900kr en brukt butikk, ser helt strøken ut.

Nen som vet noe om gitaren?

har bladd gjennom 100vis av google bilder sider uten å finne noe bilde...

så svar fort! (kommer nok til å kjøpe den uansett, sikkert hvert mer enn 900......)

Ikke kjøp den, det er hva jeg vet om den. Jeg har spilt en del på en (skolen har kjøpt inn en) og du snakker om møkk. Selv med perfekt justerte strenger er den bare tull, og båndene sitter ujevnt. Intonasjon er umulig. Hvis du vil kjøpe nytt, er epiphone g 310 en god sak. I den forstand, Er 2500kr det laveste du kan komme for en ny en uten å kjøpe shait. Har en nevnt gitar her, som du kanskje kan få kjøpe. Men som sagt, vil du ha en ny en, ikke sats på noe under 2500...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.