Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste delaypedal?


The Edge

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger meg på nova delay eller eventide. Har nova system, som har nova delay, og syntes den låter godt. Men eventide ligger vel et hakk over i "brukervennlighet" noe TC ikke er fullt så flinke på. Dette med knotete skifting av presets har ikke jeg vært borti, men det er sikkert anderledes på system...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på nova delay eller eventide. Har nova system, som har nova delay, og syntes den låter godt. Men eventide ligger vel et hakk over i "brukervennlighet" noe TC ikke er fullt så flinke på. Dette med knotete skifting av presets har ikke jeg vært borti, men det er sikkert anderledes på system...

Ikke sammenlign Nova System med Nova Delay. System kan være en håndfull å navigere seg i, men Nova Delay er jo en fryd å bruke! Utrolig oversiktelig og enkel, lettere å bruke en Eventide spør du meg. Presetskifting er det eneste man kan trekke litt på i Nova Delay. Eventide har enda flere muligheter, som f.eks. expressionpedal, men den koster betraktelig mye mer.

Jeg fikser lett Edge'y delay på Novaen min. Dotted Eightz ftw. Eazypeazylemonsqueezy.

Endret av Schlackass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sammenlign Nova System med Nova Delay. System kan være en håndfull å navigere seg i, men Nova Delay er jo en fryd å bruke! Utrolig oversiktelig og enkel, lettere å bruke en Eventidespør du meg. Presetskifting er det eneste man kan trekke litt på i Nova Delay. Eventide har enda flere muligheter, som f.eks. expressionpedal, men den koster betraktelig mye mer.

Jeg fikser lett Edge'y delay på Novaen min. Dotted Eightz ftw. Eazypeazylemonsqueezy.

Pluss en.

Storfornøyd med Novaen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sammenlign Nova System med Nova Delay. System kan være en håndfull å navigere seg i, men Nova Delay er jo en fryd å bruke! Utrolig oversiktelig og enkel, lettere å bruke en Eventide spør du meg. Presetskifting er det eneste man kan trekke litt på i Nova Delay. Eventide har enda flere muligheter, som f.eks. expressionpedal, men den koster betraktelig mye mer.

Jeg fikser lett Edge'y delay på Novaen min. Dotted Eightz ftw. Eazypeazylemonsqueezy.

Nova System og Nova Delay låter klin likt (samme pedal), men helt anderledes å navigere seg rundt på. Jeg bare utalte meg fra min erfaring med tc (ikke bare system).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal du spille U2 vil jeg anbefale Boss DD-20.

Jeg har prøvd masse delayenheter, bl. a. Korg SDD-serien, Korg A3 (som the Edge fortsatt har to av i kjøleskapet sitt) TC Nova Delay, Deluxe Memory Man, men jeg må si at Boss DD-20 er den jeg likte best for U2-aktig delay.

Anbefales av The Edge'er over hele verdensveven :)

www.u2sound-forum.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.