Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sound1


Mering90

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men spørsmålet er jo om de er bra. Greier nesten ikke å finne noe som helst info om verken dem eller selskapet som lager dem. Sikkert noe skrap de ikke får solgt. Det er også en mulighet at google-fu'en min er for svak, men jeg tviler.

Jeg likter så godt infoen :

"Ingeniørene hos SLX-audio har brukt flere år på å utvikle hver enkelt del i denne serien monitorer, slik som høyttalerelementene, forsterkerne og kabinettet. Fra dette kommer monitorer med utmerket ytelse, inkludert høy SPL (Sound Pressure Level) utgangsnivå, lavere støynivå, mykere forsterkning og utvidet båndbredde."

Ha-ha :D Jeg tenker "ingeniørene" hos "slx-audio" brukte årevis på utviklingen ja.. og hva er "mykere forsterkning" mon tro ? spesielt dårlige utgangstrinn ? :D

Dette er Kina no-name varer valgt ut av en katalog hvor man selv velger hvilket merke de skal "stemples" med. Med en utsalgspris på 650,- pr stk kan man jo forestille seg kvaliteten på komponentene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likter så godt infoen :

"Ingeniørene hos SLX-audio har brukt flere år på å utvikle hver enkelt del i denne serien monitorer, slik som høyttalerelementene, forsterkerne og kabinettet. Fra dette kommer monitorer med utmerket ytelse, inkludert høy SPL (Sound Pressure Level) utgangsnivå, lavere støynivå, mykere forsterkning og utvidet båndbredde."

Ha-ha :D Jeg tenker "ingeniørene" hos "slx-audio" brukte årevis på utviklingen ja.. og hva er "mykere forsterkning" mon tro ? spesielt dårlige utgangstrinn ? :D

Dette er Kina no-name varer valgt ut av en katalog hvor man selv velger hvilket merke de skal "stemples" med. Med en utsalgspris på 650,- pr stk kan man jo forestille seg kvaliteten på komponentene..

Jeg bestilte et par som PC-høyttalere/backing track-høyttalere. Skal komme med en tilbakemelding når jeg får de. Men prisen er allerede oppjustert igjen ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.