Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Matiné konsert med Bigbang @ Rockefeller 03/04-04!


slabben

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg dette nye forum med følgende tråd:

Som dere sikkert har fått med dere så har jeg vært på Rockefeller idag!

Og der spilte da Bigbang en konsert med fri aldersgrense.

Jeg tror det må være den beste konserten jeg har vært på hittil!

Har en teori om at alkoholfrie konserter får bedre stemning enn ikke-alkoholfrie

konserter. Heldigvis var det ikke så mange fjortisser som skrek sånn som på

westlife konserter.

De spilte 2 nye sanger som antakeligvis kommer på det nye albumet til våren 2005.

Hørte den ene på torsdag da, når jeg var på Martins i Lillestrøm. Den konserten

var ingenting i forhold til den idag(Dårlig lyd var det og på martins).

På rockefeller måtte gutta måtte komme ut 2 ganger før vi ga oss. Vill stemning. Ble ikke dårligere

da Øystein sa at vi må være blant det beste publikum han har hatt!

Fikk heldigvis en ganske god plassering på gulvet. Glad jeg ikke var på galleriet.

Sto rett foran Øystein, kanskje 4-5 meter fra scenen. Men var nok mennesker foran meg :P

Tror folka du havner med i salen også har mye og si for hvordan det blir. Sto med et par

gutter som jeg tror blir russ i år. Begynte jeg å hoppe gjorde de det og motsatt, osv.

Vet ikke helt hvor mange ganger jeg ropte "stagedive" og "ta av deg skjorta", men bra

konsert var det!

Soloen på Girl In Oslo ble kjedelig på Martins, mens på Rockefeller var det vill

stemning helt til siste tone. Men på Martins hadde Øystein vondt i hodet.

Han virket mer i form på Rockefeller hvertfall og bra var det. Bra lyd var det også,

men det burde det være!

Når man er ør i bena, armer og mage og har klissvåt t-skjorte, så tyder det på

en rimelig bra konsert! :mrgreen:

-slabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig konsert, ja. jeg sto helt inntil scenen, ytterst til høyre. Tok nesten på tærne til Nicolai, elelr hva han heter. Fredrik, min slappe kompis som visstnok kaller seg Frodrik her på gitarnorge, var på den konserten etterpå, og der stagediva Øystein som en gærning, på tross av sin kneskade. men matinekonserten var topp uten stagediving. Welcome To The Mountains var klart råest, og Girl In Oslo, og to andre som jeg ikke kan navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fly like a butterfly?

hadde jeg hatt videokamera hadde jeghatt bootlegs nå :D

sto på andre siden, men ikke helt ved scenen. Det blir egentlig litt for nærme på rockefeller. ingen foran deg som du kan hoppe på :P

på kvelden hørte jeg rykter om at han slang goldtopen sin i gulvet helt på slutten og brakk den i to. var sinnsykt bra uten stagedive ja, men tror to the mountains hadde blitt bedre med hehe...

girl in oslo var nok den som tok mest av. to the mountains kom litt for fort for min del. har hatt fly like a butterfly på hjernen i hele dag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den konserten var helt vilt bra! Beste konserten jeg har vært på, og det virket ikke som om resten syns det var dårlig heller... Det var jo ikke dumt av Greni å si at vi var det beste publikumet de noengang hadde hatt heller da, fikk jo stemningen enda høyere når han sa det!

Jeg og djbjonik sto nesten helt foran til høyre, sikkert ganske rett bak deg GalRompe!

De feteste sangene var jo, Girl in Oslo, Long Distance Man, Heaven and Stars Above og Wild Bird!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en opplevelse altså, det var så gøy og så liv. Kommer neste ikke over det. De to nye sangene var veldig tøffe, jeg hadde hørt snakk om de, men ikke hørt de før i går. Det var fantatisk gøy! Ser frem til nesten gang de spiller i Oslo eller i nærheten her jeg bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.