Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette riktig?


Anbefalte innlegg

Som topic sier lurer jeg på om det blir riktig å skrive notene sånn?

Planen er altså å tattovere de 2 første taktene så vil helst ha det helt riktig.

På forhånd takk.

Jeg er ikke ekspert - og det kommer kanskje noen mer vettuge svar fra andre her, men rent umiddelbart vil jeg si at kryssene som anngir toneart legges først på linja - istedenfor foran hver note, og notasjonen på første takt ville jeg nok gjort slik:

noter.png

Sitter på jobb nå - så fullstendig svar med hvilke kryss/toneart - og notasjon for hele har jeg ikke tid/annledning til, men som sagt det kommer sikkert noen mer vettuge svar. Det er noen noteracere her på forumet.

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, først og fremst få vekk de løse fortegnene som ikke trenger å være der.

Er det ikke et poeng og kunne notene til det du skal tatovere på deg?

Er som å tatovere et bibelvers på seg uten å kunne lese. (eks)

Endret av Earfalas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, først og fremst få vekk de løse fortegnene som ikke trenger å være der.

Er det ikke et poeng og kunne notene til det du skal tatovere på deg?

Er som å tatovere et bibelvers på seg uten å kunne lese. (eks)

Kan noter, men er litt rusten og vil bare være helt sikker på at det blir helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner desverre ingen som kan noter som kan få hjulpet meg så derfor spør jeg her. Hvis noen tar seg brydderiet og lager det er det bare fint.

Hvis noen vil høre åssen den går så er det da snakk om solo'n i changes låta på myspace'n, min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men jeg er rimelig sikker på at du vil angre om du tatoverer det på deg.

For det første, alle forandrer seg. Og for det andre, det er en av dine låter.

Eget materiale har man en tendens til å gå fryktelig lei, fordi man lærer jo alltid nye ting hele tiden,

og da ser man tilbake på "skiten" man lagde for lenge siden, og aner ikke hva man tenkte på engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men jeg er rimelig sikker på at du vil angre om du tatoverer det på deg.

For det første, alle forandrer seg. Og for det andre, det er en av dine låter.

Eget materiale har man en tendens til å gå fryktelig lei, fordi man lærer jo alltid nye ting hele tiden,

og da ser man tilbake på "skiten" man lagde for lenge siden, og aner ikke hva man tenkte på engang.

none taken... Jeg er ikke like sikker på at jeg kommer til å angre, har alltid ønsket tattoo av notelinje. Det med at folk forandrer seg gjelder jo uansett hva slags tattoo man tar, alltid en risiko for at man angrer senere.

Kan jo være enig med det at man går lei sine egne låter, og man syns det senere blir "skit" som du sier fordi man utvikler seg.

Tanken min var at når jeg har lyst på en sånn tattoo kan jeg likså greit ta en av mine egne fordi er litt mer stas enn å ta andre sine melodier.

Har tenkt veldige nøye over dette og gjør det fortsatt, men tenkte jeg hvertfall skulle ha den linja riktig så det er klart hvis jeg kommer til å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.