Web Analytics
Jump to content

Trenger litt hjelp

siimen
 Share

Recommended Posts

Jeg har en Hagstrøm Swede, av de nyere kinaproduserte gitarene.. Denne var jeg såpas uheldig å få et halsbrudd på ca 2 uker etter jeg kjøpte gitaren. Har fått limt greia sammen og sånn så gitaren er fult brukbar uten noen noen ulemper sånn sett.

Det jeg luerer på er om det kan være noe vits i å selge denne gitaren, eller om jeg skal lage en prosjektgitar ut av den? Ser ikke at jeg kan få igjen så veldig mye for gitaren at det gjør noe, siden disse har falt i pris siden jeg kjøpte den(koster nå 4995 hos sound1).

Hva tror dere? Prøve å selge, eller prosjektgitar? Bilder har jeg ikke av denne enda..

Det spørs hva du setter pris på. 2000,- i lommen hvis du i det hele tatt får solgt den, eller en prosjektgitar til å leke seg med, som forøvrig vil suge enda mer penger.

Jeg tviler egentlig litt på at du greier å finne en kjøper. Liker du ikke lyden i den altså?

Det spørs hva du setter pris på. 2000,- i lommen hvis du i det hele tatt får solgt den, eller en prosjektgitar til å leke seg med, som forøvrig vil suge enda mer penger.

Jeg tviler egentlig litt på at du greier å finne en kjøper. Liker du ikke lyden i den altså?

tror ikke jeg skal se for meg noe mer enn 1500kr hvis jeg i det hele tatt får solgt den.

Er ikke noe spesielt gla i lyden i den nei, hvorfor vet jeg ikke helt.

Har en liten plan om å prøve å sette på den noen 10-52 strenger også kanskje invistere i ett sett med aktive EMG pickups. Hadde vært gøy å prøve hvertfall.