Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dette er Dave_Murray16


Dave_Murray

Anbefalte innlegg

Hei, jeg heter Gøran og går 1. klasse Salg og Service.

Jeg har ikke spilt gitar så lenge og er veldig dårlig..

Av musikk kan jeg høre på alt innenfor rock. Fra Beatles til Children Of Bodom. Men liker ikke sånn shock rock og slik musikk.

De sjangerne jeg liker best må nok være Trash, Power, hard rock, og melodisk Death.

De bandende jeg liker er band som: Iron Maiden som er mitt nr. 1 band (takk pappa), Guns N Roses, AC/DC, The Clash, Metallica, Children Of Bodom, Slipknot. Gidder ikke å nevne flere, da blir jeg sittende her en stund. Er Metalhead, men det har ikke alltid vært slik. Før jeg og fettern min kjøpte GH 2 så hørte jeg bare på rap. Det kan sikkert ha litt med at jeg var veldig usikker på meg selv, og ville være kul. Etter GH så ble jeg rockfrelst. Og da var veien kort opp til metal.

Av utstyr har jeg en billig akustisk gitar (500.-). Men jeg sikler enten på en Les Paul eller en Explorer. Les Paul er jo drømmegitaren over alle drømmegitarer, mens Exploreren er tøff syns jeg.

Det var om meg, selvom jeg har vært her en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk uten ekte instrumenter er ganske dårlig ja.

Akkurat det synes jeg blir litt dumt å si. Musikk kan da være jævelig bra selv om det ikke innebærer et eneste instrument spilt på gamlemåten.

Deltatt i utrolig mange studioprosjekter med hovedvekt på drum n bass-orientert rock, metall og blues-etc, og jeg må si at det er noe av det tøffeste jeg har vært med på.

Spørsmålet er da, er musikk bra bare fordi at det blir spilt på gamlemåten? Eller er musikk bra fordi det LÅTER bra?

Selv er jeg ikke stooor fan av elektronisk musikk, men jeg vet hva jeg liker, og jeg vet at det blir skapt kvalitetsmusikk på den måten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk uten ekte instrumenter er ganske dårlig ja. Var på Karpe Diem konsert på torsdag for å se på oppvarmingsbandene (venner av meg). Var der også når karpe spilte. Syns synd på de som sto og digga til Karpe.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten samme greia som med meg det der! :P Bare at jeg ble metal/rock-frelst av Need for Speed: Most Wanted (Disturbed, Bfmv, Mastodon, etc). Før det hørte jeg bare på rap og hip-hop. Dårlig selvtillit, jau.

Har blitt kalt blant annet "emo" o.l. Fordi jeg hørte på rock/metal(har aldri hørt på emo, så det er merkelig det der), men det sluttet plutselig alle med da en av de "kuleste" skinna seg og begynte å høre på Metallica. Han ville plutselig "skille seg ut". :ninja:

Menne, det med dårlig selvtillit og rap ogsånn henger sammen ja :blink:

Velkommen uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.