Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mange


Homb

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker da David Gilmour sa at han ikke hadde noe problem med å spille for hundre tusenvis av folk, men når han skulle spille for et lite publikum, da ble han nervøs (i sammenheng med en privat konsert for dronningen av England).

Selv har jeg vel spilt for.. 200-300 stykker maks, og ~150 per dag 10-12 dager på rad. Og så langt er jeg enig med Gilmour. Å spille foran en liten gjeng hvor du kjenner noen godt er mye verre enn å spille foran 150 stykker selv om det er noen der du kjenner godt.

Endret av Articate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da David Gilmour sa at han ikke hadde noe problem med å spille for hundre tusenvis av folk, men når han skulle spille for et lite publikum, da ble han nervøs (i sammenheng med en privat konsert for dronningen av England).

Han har rett i det, blir mye mer annspent når jeg spiller for et lite publikum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... spiller for fullsatt sandvika kulturhus en gang i året med skolen (i år går jeg i 3. klasse hvilket vil si vår klasse på 13pers for hele 2. akt :D ), der er det plass til om lag 500pers.

Under konf. gudstjenester er det jo alt for fullt, mener å huske det var rundt 600pers der, der spiller jeg dog ikke veldig mange låter, og fokusen ligger ikke på bandet/koret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.