Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar (nesten) fra grunnen


Anbefalte innlegg

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nettopp vært inne på min myspace, og når jeg går inn på Bilder, får jeg opp de nye bildene :D

Jada... det er bare jeg som ikke var familiær med menyene inne på "Myspace"... men jeg fant da bildemenyen til slutt bare jeg orka å leite lenge nok. Ser bra ut det der ja! Skal bli spennende å se når den blir ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... det er bare jeg som ikke var familiær med menyene inne på "Myspace"... men jeg fant da bildemenyen til slutt bare jeg orka å leite lenge nok. Ser bra ut det der ja! Skal bli spennende å se når den blir ferdig!

Skulle kanskje ha lagt ut bildene her, men tror ikke at det går (?).

Myspace'en bruker jeg jo primært til min musikk og musikkprosjekter, og det er enklere å legge inn bilder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jobbet en lang dag med mer fresing og masse pussing. Jeg måtte frese ut større elektronikk rom for å få plass til pick-up-velger-poten. I tillegg har jeg formet overflaten på kroppen.

Endret av nikotro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Etter en veldig lang pause, har jeg kommet så vidt i gang med fortsettelsen. Foreløpig gjenstår det mye pussing + finish, men jeg har da fått boret til stemmeskruene. På dette hodet, hvor den ene siden er lengre enn den andre, ble det "riktigere" å fordele de tre stemme skruene slik at det ble ulik avstand på hver av sidene. Jeg vet ikke om det kommer frem på bildet, men slik er det :-) Sjekk bildet nedenfor.

Endret av nikotro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker koden du får ferdig i sportsfiske.nu og limer inn i innleggene dine, vil bildene synes i tråden, også. Man slipper å klikke på dem. Sjekk e- posten du fikk etter at du lastet opp bildene, der er det lenke til en side med bildene og ferdig kode som funker her i forumet.

Da skal bildene vises her. Endelig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.