Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jem 555 vs RG2570z


Wooper

Anbefalte innlegg

En ting til jeg lurer på; hvordan er nakken på gitaren? Er den veldig tykk eller er den ibanez-tynn? Er det en prestige neck?

Vanskelig å vite hva du mener med Ibanez tynn, da Ibanez lager veldig forskjellig halser ;)

Jem har litt tykkere halser en wizard halsene (som er de tynneste Ibanez halsene), og jeg anntar (vet ikke helt sikkert) at den ikke har 'satin' finishen som Prestige modeller har. Er helt sikkert en knall bra gitar. Men om tynn hals er det du er ute etter sjekker du ut Prestigen jeg selger ;)

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hva som er best, har aldri eid en gitar med no spesielt tynn hals. Har vel noe med lengden på fingrene eller no sånt.

Veit det blir mye spørsmål men tenker litt på humbuckern fra hell... Er den god? Veit Gilbert bruker paf pro så den mic'n er grei, men hvilken pick up er single coil'n? Får prøve og spørre selgern....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert har også brukt Humbucker from hell. Spør selgeren for å være sikker på mikkene. :)

Halsen er nok tilnærmet silkematt, etter flere års bruk. Ser du holder til i Trondheim. Jeg har jo nesten maken, du kunne jo fått testa min. Har låst tremoloen for øyeblikket, men halsen er der jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis hell-buckern er bra nok for Pablo er den bra nok for meg. Trur jeg er såppass sikker på kjøpet at jeg ikke trenger og prøve den, men takk for tilbudet uansett.

Da ser det ut som at det blir ny gitar til etter helga ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.