Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kirk Hammet har slutta i Metallica!


Kramer

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som er skikkelige Metallica fans digger som regel alle sangene deres!

Jeg er en skikkelig Metallica fan!

Jeg digger alt av Metallica!!

St.anger er bare KONGE!!!ALT AV METALLICA ER KONGE!!!!!

Kirk er en konge på gitar!

De som er uenige med meg kan bare holde kjeft!!

DEtte er det MEST idiotiske utsagnet jeg NOEN SINNE har hørt. Det å være fan av noen er etter min mening IKKE det samme som å blindt være enig i hva de gjør og sier. Man må bruke hodet å tenkte selv og tørre si at, "hey, de de gjør nå liker jeg ikke"

Tenk på et vennskap. Hvordan vil du at din beste venn skal være? En som bare jatter med og er enig i alt du sier? Eller en som respekterer deg 100% og som er villig til å være uenig med deg? Som er villig til å ta deg til side og si at "nå synes jeg du er på jordet. JEg synes ikke du ska gjøre sånn og sånn. JEg er glad i deg, jeg respekterer deg men liker ikke hva du gjør nå"

Altså trenger man ikke like alt av en artist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har faktisk egen meninger.

Jeg mente alt som jeg skrev på det der "idiotiske" utsagnet!!

Kanskje JEG mener det som JEG skrev.

Du trenger derfor ikke å kalle det for idiotisk!

Hva faan er det du egentlig babler om?

Det er mine meninger!! Så hvis folk er enig med meg så kan de skrive at de er enige, hvis folk er uenige da, så kan de skrive det, men trenger ikke å kalle utsagnet mitt for idiotisk for det!

:twisted: Metallica :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er skikkelige Metallica fans digger som regel alle sangene deres!

Jeg er en skikkelig Metallica fan!

Jeg digger alt av Metallica!!

St.anger er bare KONGE!!!ALT AV METALLICA ER KONGE!!!!!

Kirk er en konge på gitar!

De som er uenige med meg kan bare holde kjeft!!

Må jeg sitere deg igjen? DU skriver (underforstått) at man ikke er ekte fan før man digger nesten alle sangene til noen. Det synes jeg er feil. Det er greit at DU digger de fleste sangene, det er jo opp til deg. Men det betyr ikke at det er eneste kriteriet for en ekte fan

Dessuten har jeg all rett til å kalle det idiotisk når det er MIN menig, og SÆRLIG når jeg også kommer opp med et argument på hvorfor jeg synes det er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, du sa at "skikkelige metallica fans digger som regel alle sangene deres!" hvilket betyr at i din verden så må man digge alle sangene deres for å kvalifisere til å være en "skikkelig" fan. For det er jo DU som her beskriver en "skikkelig" fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det aller meste metallica har laget er bra.

Selvfølgelig, det er veldig forskjellig, og st.anger kunne trengt noen

soloer, men jeg synes fortsatt det er bra.

Mange sier metallica ble dårlig etter the black album, at musikken ble

for slapp. Men jeg sier bare: De lager variert musikk.

Hvis du hører the four horsemen og hero of the day etter hverandre,

skulle du ikke trodd at det var samme band..

:twisted: metallica :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei' date=' du sa at "skikkelige metallica fans digger som regel alle sangene deres!" hvilket betyr at i din verden så må man digge alle sangene deres for å kvalifisere til å være en "skikkelig" fan. For det er jo DU som her beskriver en "skikkelig" fan.[/quote']

Jaja, my mistake, men det betyr ikke i min verden at de som må kvalifisere seg til å være skikkelig fan liksom "må" digge alle sangene deres.

:twisted: Metallica :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er "Mettalica- stilen"? De har vel egentlig aldri vært trofast mot noen stil.

Vel' date=' de hadde en ganske annen stil før enn nå, som du sikkert vet... På de eldste albumene spilte de Trash, på Load og Reload spiller de for det meste dritt, men glimter til innimellom... Det jeg mener er at jeg tror de tok et skritt oppover igjen med St.Anger, selv om jeg ikke er noe fan av det albumet. Men jeg tror de kan klare å komme seg opp til "gode, gamle Metallica-stilen" igjen!

PS: Noen som vet når Metallica skal ha konsert??

De var i Oslo 2. og 3. desember, så det blir nok en stund til neste gang.. Men jeg tror de kommer til Göteborg 16. mai eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...derfor er jeg litt skuffet over St.Anger...

Men de skal jo si at Metallica hadde litt problemer i den tiden' date=' spesielt med James side alkoholproblemer.[/quote']

Øyh... Hvis du mener at St. Anger er skuffende pga James' alkoholprogram, syns jeg du bør gjøre littegranne mer research. Da Metallica skrev/spilte inn St. Anger var James nettopp ferdig med rehab, og klinkende edru. Mens ALLE de andre platene er skrevet av en full og sint Hetfield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...derfor er jeg litt skuffet over St.Anger...

Men de skal jo si at Metallica hadde litt problemer i den tiden' date=' spesielt med James side alkoholproblemer.[/quote']

Øyh... Hvis du mener at St. Anger er skuffende pga James' alkoholprogram, syns jeg du bør gjøre littegranne mer research. Da Metallica skrev/spilte inn St. Anger var James nettopp ferdig med rehab, og klinkende edru. Mens ALLE de andre platene er skrevet av en full og sint Hetfield.

Jeg sa ikke at det var derfor jeg ikke likte St.Anger...

Jeg skulle bare fremheve at de har hatt en del problemer, trenger ikke å ha noe med hvordan denne cd'n blei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.