Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kirk Hammet har slutta i Metallica!


Kramer

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er klart at gamle Metallica var best, men nå har de ihvertfall kommet over den kjedelige Load og Reload-perioden, og jeg håper at de er på vei tilbake til slik de var på 80-tallet... At de kommer med sanger som Master of Puppets, Ride the Lightning, Creeping Death... Alle de sinnsykt bra gamle låtene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at gamle Metallica var best, men nå har de ihvertfall kommet over den kjedelige Load og Reload-perioden, og jeg håper at de er på vei tilbake til slik de var på 80-tallet... At de kommer med sanger som Master of Puppets, Ride the Lightning, Creeping Death... Alle de sinnsykt bra gamle låtene!!

tviler på at de er på tilbake...men man kan jo håpe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! skvatt som bare faen når jeg så på forsiden på siste poster.. åpnet ikke posten engang, gikk rett til Encycmet og metallica.com for å kjike hehe.. Jeg leste non plass at neste plate kom til å bli mere sånn som black album. Husker ikke hvor.. mulig på encycmet

ST. Anger er litt slitsom.. må innrømme det, men noen av sangene funker fint.. For meg!

rock on! m/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at gamle Metallica var best, men nå har de ihvertfall kommet over den kjedelige Load og Reload-perioden

Javel, og nå er de over i en enda kjedeligere periode? Jeg synes både Load og Reload er bedre enn St. Anger, som er toppen av kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. GnR... Axl ble sparka ut av plateselskapet omtrent samtidig som plateselskapet signa bandet til slash... axl hadde prøvd å skrevet et album i ... uhh... mange år som han ikke har kommet noe særlig langt med... så.. jaja... den siste samleplate er vel ett nødskrik for å tjene inn det han skylder plateselskapet... forresten har jo axl bytta ut alle navnene til de andre i bandet(det gamle altså) til orginalnavnene slik at ingen vil kjenne dem igjen... untatt axl da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. GnR... Axl ble sparka ut av plateselskapet omtrent samtidig som plateselskapet signa bandet til slash... axl hadde prøvd å skrevet et album i ... uhh... mange år som han ikke har kommet noe særlig langt med... så.. jaja... den siste samleplate er vel ett nødskrik for å tjene inn det han skylder plateselskapet... forresten har jo axl bytta ut alle navnene til de andre i bandet(det gamle altså) til orginalnavnene slik at ingen vil kjenne dem igjen... untatt axl da...

Såpass ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er skikkelige Metallica fans digger som regel alle sangene deres!

Jeg er en skikkelig Metallica fan!

Jeg digger alt av Metallica!!

St.anger er bare KONGE!!!ALT AV METALLICA ER KONGE!!!!!

Kirk er en konge på gitar!

De som er uenige med meg kan bare holde kjeft!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med deg MEN, du sier at St.Anger er konge og kirk er konge. Men får Kirk vist hva han er god for på den cd'n? Det er vel kanskje 1 skikkelig solo på St.Anger (Purify på dvd'n, siste 10 sek på dvd'n). Mens på de andre cd'ene er det nesten 1 solo pr. sang.. ( litt overdrevet kanskje).. Så derfor er jeg litt skuffet over St.Anger...

Men de skal jo si at Metallica hadde litt problemer i den tiden, spesielt med James side alkoholproblemer..

Men de kommer sikkert sterkt tilbake tipper eg.

Men alikevel GO METALLICA....

PS: Noen som vet når Metallica skal ha konsert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.