Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Butikker i Osloområdet med Ibanez SV5470F inne? :D


Konnis

Anbefalte innlegg

Ja... Jeg har gnålet om denne gitaren LENGE nå, og kanskje det nærmer seg slutten. Jeg vil ihvertfall prøve denne syltynne gitaren før jeg tenker på å kjøpe den. Prøving kan (dessverre) ikke skje på o store internett, men er det noen butikker i Oslo som har denne øksa i hyllene?

Steder jeg vet de ikke har den:

- Imerslund (Trondheimsveien)

- Riff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg kan be en Ibanezforhandler bestille :) Men betyr det at jeg er forplikta til å kjøpe den gitaren? Har spurt Imerslund (trondheimsveien), de sa de ikke hadde en bestilling inne på den modellen og at de ikke fyller opp hylla før det er tomt (det var angående en annen gitar). Men hvis jeg sender en mail til Imerslund og ber dem bestille en SV5470 til meg, da har vel jeg strengt tatt bedt om å kjøpe en sånn? Det blir vel feil å be dem bestille en, hvis jeg prøver den når den ankommer Imerslund og finner ut at jeg ikke skal ha den allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver butikk som bestiller opp en gitar for en kunde har størst mulighet for å selge en gitar. De får alltids solgt den til noen andre om du ikke kjøper den, og hvis de ikke vil bestille opp den så finn en annen butikk. Spesielt mange kjeder, som musikkbørsen, veit jeg har kontakt med hverandre og kan sende utstyr for at folk kanskje vil prøve det ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har faren min ringt til Imerslund, og svaret var nei. I tillegg sa de at prisen var 17.500kr. Hva er dette for noe tull? Når jeg får utdelt en katalog i butikken (fikk den for et par uker siden), leser den, finner en gitar jeg liker som koster 13.995kr, så skal den vel koste det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har faren min ringt til Imerslund, og svaret var nei. I tillegg sa de at prisen var 17.500kr. Hva er dette for noe tull? Når jeg får utdelt en katalog i butikken (fikk den for et par uker siden), leser den, finner en gitar jeg liker som koster 13.995kr, så skal den vel koste det?

Hmmm... Kjipe folk da!

Mitt råd:

Med såppass mye penger kan du få deg en MEGET god brukt, eller ny, "high-end" gitar fra USA.. Se på merker som Suhr, Tom Anderson, Grosh.. etc. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort? Var det strengelås på rakkeren? Isåfall var det nok en annen modell. Og Skien blir litt uaktuelt å reise til som femtenåring :P

Husker ikke helt om det var strengelås, men la bare merke til at det sto ibanez prestige på hodet.. Jeg er ingen ibanez kjenner i det hele tatt, så for å være ærlig synes jeg alle ibanez strater ser like ut, men har ikke sett det står prestige på hodet på noen før(ikke at jeg har sett så nøye etter)..

Det er jo verdt en liten tlf og skjekke kanskje? en tur til skien med tog tar ikke lang tid fra oslo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.