Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


ErikL

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å gå opp et hakk i mitt kassegitarutvalg.

Jeg tenker på merker som Martin, Gibson, Guild... Gitaren skal brukes til singer/songwriter, folk, country, pop spilling.

Er det noen som har tips til nettbutikker i utlandet der man kan gjøre et varp på slike gitarer? Eller er det kanskje like greit å kjøpe i Norge?

Takk for hjelp! Og bare steng tråden hvis det fins mange lignende på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kjøpt meg en kassegitar fra utlandet med mindre jeg vet akkurat hvilken jeg skal ha, og at jeg er 100% sikker på gitaren holder ut belastninger den vil støte på under frakt.

Ihvertfall gå til din lokale musikksjappe og prøv gitarer. Det viktigste er at den sitter bra i hånda di, ikke nødvendigvis hva som står på headstocken. Alle de du nevner er suverene kassegitarer, for all del, men du er nødt til å teste de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Helt enig med Davidsen. Tenk om du ikke er 100% fornøyd med et eller annet, og så begynner peset med å forsøke å få omgjort kjøpet...

Nei, reis til en forhandler med utvalg, feks VG, sett deg ned å prøv diverse, gjør et valg, og ta barnet pent under armen hjem.... :D

Og hvis du syntes det er langt å reise, så husk at du skal gjøre den reisen kun en gang, og du gjør det for å forsikre deg om at du i mange år kan bli like glad hver dag når du spiller på den... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.