Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor får man tak i vibarmer?


Rag

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Noen som vet hvor/hvordan/gjennom hvem jeg kan erstatte tomrommet etter min bortkomne tremolo-bar?

Det gjelder en Musicman Petrucci sign. Det eneste stedet jeg har vært hvor det selges "spare whammy-bars"

er på Denmark Steet i London.. Blir en dyr tur for en så liten tingest, så det hadde vært supert om noen kunne

være til hjelp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Noen som vet hvor/hvordan/gjennom hvem jeg kan erstatte tomrommet etter min bortkomne tremolo-bar?

Det gjelder en Musicman Petrucci sign. Det eneste stedet jeg har vært hvor det selges "spare whammy-bars"

er på Denmark Steet i London.. Blir en dyr tur for en så liten tingest, så det hadde vært supert om noen kunne

være til hjelp!:)

Bare Denmark Street er verdt turen til London... for ikke snakke om London i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg dro til london trodde jeg DS var ei stooor shoppingate :blush:

Jeg ble overrasket over hvor liten den var, men likevell hvor mye sinnsykt tløft som befant seg der!

Var på klassetur til london i april. Har planer om å dra tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle butikker som selger MM (riff f.eks) kan nok bestille en slik arm, eller så kan du jo henvende deg direkte til importør emnordic.no Men jeg tviler på at du finner en butikk i Norge som har noe slikt bak disken.

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle butikker som selger MM (riff f.eks) kan nok bestille en slik arm, eller så kan du jo henvende deg direkte til importør emnordic.no Men jeg tviler på at du finner en butikk i Norge som har noe slikt bak disken.

Takk skal du ha!:) Skal høre litt rundt..

Ellers så er jo ebay også en løsning ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.