Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Og man arrangerer julesanger igjen


windofpain

Anbefalte innlegg

Høyre øret mitt er forvirra nå, siden den kun fikk all reverben. Men, good stuff! Litt deprimerende til julesang å være :x

Huff, var kanskje ikke så lurt av meg å panne reverb på den ene siden og den uten på den andre siden, men jeg prøvde å få litt 'stort' lydbilde. Er ennå litt grønn når det gjelder miksing og bruk av effekter og slikt... takk for fin tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott arr! Liker det veldig godt. Jeg personlig hadde jobba mer med lyden på lead-gitaren. Er litt spinkel og for mye diskant synes jeg. Feks prøv å kjør bridge pickup og spill det inn to ganger så likt du bare klarer :)

Tusen takk... arrangerte egentlig for nylonstrenger, men ønska den særegne telecaster-lyden, på tross av at det som du sier kan bli litt spinkelt... nå er det heller ikke lead- og kompgitar, men en gitar som jeg spiller solo og komp på samtidig og da blir det mindre muligheter til å gjøre noe med solostemmen uten at det går utover lyden i bånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.