Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Elkjøp gitar


Skatvedt93

Anbefalte innlegg

Kjøp brukt. Og legg i litt mer og få en mye bedre gitar :)

Edit: for all del, den Morgan-LP'en der er helt kurant. Har spilt på den, og den er faktisk en av de bedre Morgan jeg har prøvd. Men det er for mye å betale for en Morgan, etter min mening... :)

Endret av Vuelo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp brukt. Og legg i litt mer og få en mye bedre gitar :)

Edit: for all del, den Morgan-LP'en der er helt kurant. Har spilt på den, og den er faktisk en av de bedre Morgan jeg har prøvd. Men det er for mye å betale for en Morgan, etter min mening... :)

OK, takk for tipset;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke jeg si. Jeg vil si at brukt er alternativet for de som ikke er sikre på om de vil drive med dette lenge. Kjøper man en gitar til 3000 kr brukt er sjangsen ganske stor for at man også kan selge den for 3000. Men kjøper man en gitar til 5000 kr ny så får man og gjerne bare solgt den for 3000. Altså ett tap på 2000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel påstå at brukt er best uansett, jeg. Du får jo mye mer for pengene, og gitarer blir ikke nødvendigvis dårligere etter å ha vært i bruk en stund. Snarere tvert imot.

Nesten alltid best.

Støtter Mytola på dette...

Kjøpte Peavey`n min på finn.no.. sjuuukt fin gitar.. og billig til å være den :P

venter faktisk på min andre brukt-kjøpte gitar nå som ligger på postkontoret i bergen,, kan ikke vente til tidlig neste uke!! WOHO.

Brukt markede er fantastisk.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale deg en MiM Fender, kurant gitar til kurant pris, dog det er litt forskjell på kvalitet fra gitar til gitar (etter mine erfaringer i alle fall). Og hvis du spiller metal og slikt, så er HSS/HH oppsett å anbefale.

Vil ikke akkurat si at man blir bedre av å kjøpe ny gitar, men i dette tilfellet så er det nesten godt mulig, med tanke på at Elkjøp gitarer er noe av det trasigste som finnes (og ja, jeg har faktisk prøvd).

Men uansett hva du kjøper så er det i stor grad anbefalt å kjøpe brukt, både med tanke på valutta for pengene, og med tanke på at du kan selge den igjen, for ca. samme pris som du kjøpte for. Og husk å prøv før du kjøper! ^_^

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.