Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som lakkerer/relicer gitarer?


GitarGocart

Anbefalte innlegg

Har en Fender Classic 70 strat i natural finish, men tenkte å vurdere å gå for en vintage white finish som kanskje har noen slitemerker osv.

Noen som kjenner noen som kjenner noen som driver med slikt?

:lol: Det er vel flere her inne som gjør slikt... Slitemerker har jeg liten erfaring med, men jeg har lekt litt med tanken på å prøve meg på et prosjekt en eller annen gang hvis det skulle dukke opp tid til overs. Det er bare det at jeg synes at en gitar skal få sine slitemerker på normal måte, men forventer naturligvis ikke at alle og enhver skal være enig med meg i akkurat det...

Hvis du går til DIY forumet og i tillegg søker litt på nettet så finner du gjerne noen tips og råd hvis dette er noe du har tid og lyst til å prøve deg på selv. Selve lakkeringsjobben er jo av en slik art at enhver lakkerer kan ta på seg oppdraget, men regn med at det vil kunne koste deg noen kroner uansett... Lakk er ikke akkurat gratis har jeg funnet ut, men det er litt avhengig av hvor høyt en legger lista ang. type lakk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.