Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Ibanez! (Oppdatert, bilder)


vwh

Anbefalte innlegg

Den jeg får har som sagt noen små dings, men ikke noe av større betydning. ;-)

Må si at jeg er utrolig fornøyd med 12000,-. Du fikk jo din for 15000,-, og VWH har jo høyere listepris enn BSB. :-P Hihi.. er storfornøyd jeg :-D

hehe..

ja, gratulerer :)

Jo den ligger på litt mer i lista, men det er ikke så mye som skiller gitarene fra hverandre egentlig.. borsett fra finish+ freset 21-24 bånd..

Nei, vanvittig go pris.. Nå spørs det jo bare om den er som har sier den er! :P KAN være at elektronikken er fuc*ed m.m

håpe på det beste.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. 7VWH'en har Or og ikke basswood kropp, samt ebony gripebrett. Ellers så er de vel stort sett like ;-)

Har snakket en del med fyren på ICQ, og det virker som en veldig real og seriøs kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott a Intgrum. Men 12000 for en slik en er jo ganske billig. Hvor gammel er'n og er'n i alraight stand?

Det er en 98 modell, og den må vel sies å være i ganske god stand. Av bildene jeg har sett, har den kun 3 små-dings. Bilder jeg fikk av selger er på http://home.no.net/jonhh/jem7vwh.html

Litt av en overgang, det å gå fra en Les Paul til en JEM. Også hvit gitar, da gitt!

Har hatt en Charvel Super Strat, og hovedgitaren min er en Fender Strat, så jeg er da vant med å spille på den slags gitarer ;-)

sigle sigle! :mrgreen: jevla fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for alt som står på internett er sant.

Jada jada. Negativitet din er virkelig fin.

Har aldri sagt at alt som står på internett er sant, men det er et fint verktøy til å finne info om diverse ting. Man må selvfølgelig selv forstå hva som er fleip og hva som er fakta. Jeg også hevde at organisert svindel finner sted mye oftere enn ved handel via privatpersoner/bruktannonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Det er en skikkelig seriøs selger dette her altså. Du vet, man kan sjekke mye på internett nå om dagen.

Øyh,jeg kan være mer seriøs enn tanta til knugen for 12 lakser om du vil, men uansett, håper du får gitaren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte jem'en min ifra Tromsø.. Gamla var på foretningsreise, piska selgern på flyplassen,så kjøpte gamla den! hehe..

Gamla gikk rundt med en gitar til femten lapper! hehe.. ikke verst bare det :wink: Men det var iallefall sikkert!

Fikk en god kompis av meg i tromså til å teste den.. Det gjorde jeg lurt i, for man vet jo egentlig ikke hva man kjøper når man kjøper fra privat personer man aldri har truffet før!

Men dette går nok i boks skal du se.. har det på feelingen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd ett par jem-gitarer... husker ikke modellene nå... men.. utrolige gode gitarer... skulle kjøpt meg en selv om jeg hadde råd(og fikk vekk den lille håndtak angsten jeg har...) Nei.. neste gitaren blir nok en prestige til... lol... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.