Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Ibanez! (Oppdatert, bilder)


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott a Intgrum. Men 12000 for en slik en er jo ganske billig. Hvor gammel er'n og er'n i alraight stand?

Det er en 98 modell, og den må vel sies å være i ganske god stand. Av bildene jeg har sett, har den kun 3 små-dings. Bilder jeg fikk av selger er på http://home.no.net/jonhh/jem7vwh.html

Litt av en overgang, det å gå fra en Les Paul til en JEM. Også hvit gitar, da gitt!

Har hatt en Charvel Super Strat, og hovedgitaren min er en Fender Strat, så jeg er da vant med å spille på den slags gitarer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å håpe på at det går i box! :D Husker når jeg var i forhandlinger om min JEM, så på bildene hver time i flere uker! hehe.. :P det var en go pris! burde ikke la denne sjangsen gå ifra deg! Betalte 15000,- for min.. med kasse og litt utstyr.

Den reima skal jeg si deg er ganske genial.. Dimarzio clips-reim. En ting er sikkert, er du som meg så vil ikke du heller miste din nye JEM i bakken! :D Bare å si lykke til, og håpe på at det ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå overført penger så dealen er nå 100%!

:-D

Håper bare ikke gitaren forsvinner under frakt eller lignende..

Regner med at jeg har den i løpet av starten på neste uke, og da kommer bilder og sånt--

Gleder meg så sinnsykt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg får har som sagt noen små dings, men ikke noe av større betydning. ;-)

Må si at jeg er utrolig fornøyd med 12000,-. Du fikk jo din for 15000,-, og VWH har jo høyere listepris enn BSB. :-P Hihi.. er storfornøyd jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Intergrum, Jeg også skal få meg en JEM7VWH etter sommeren en gang når jeg får råd (skal bestille en på music123.com) faktisk så har jeg ikke en JEM nå :oops: , men jeg måtte bare ta JEM som brukernavn fordi de er en kongegitar som jeg snart skal kjøpe :wink: (har jo selvfølgelig prøvd den veldig mye :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.