Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hoyer gitar?


Eleventlee

Anbefalte innlegg

Heisann folkens (Første post)

Jeg har en Hoyer Gitar (type LP tror jeg, fant like bilde av LP type på internett)

EDIT; dette er da en el-gitar ;)

Har noen info. om denne gitaren? Finner faktisk ikke noe på internett. Er evt. keen på å selge denne, så noen som har ideer om pris (Info.) osv..? Takk for alle svar..

Mvh. Kim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi.. Tja, den er svart, har 3 foskjelige mikrofoner på selve gitaren, temmelig lang hals, sølv-merker nedover halsen, den har 4 stk. skruknapper på (volum, volum, tone og tone)

bilde får jeg vel ikke lagt ut her? men linken til bilde jeg fant, og er likt;

http://images.google.com/imgres?imgurl=www...-8%26oe%3DUTF-8

Hvis noen har peil om NOE som helst mer på denne, så si ifra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke jeg faktisk. Men linken din peker jo på et japansk site som selger den for 73000 Yen, ca. 5000 kr... og hvis man kun ser på det, burde det jo være en OK kopi av en Gibson LP. (Nå er jo Japan kjent for å ha ganske stive priser generelt sett så jeg vet ikke om man egentlig kan sammelikne Yen og Kr i så måte).

Den siden som Euph fant ser ut til å være under utvikling, så det ligger ikke noe informasjon der.

Har du en sånn eller tenker du på å kjøpe? Tror jeg ville styrt unna hvis jeg ikke viste mer om den... iallefall uten å prøve først. For den prisen kan du få en alraight Epiphone eller brukt Fender for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.