Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Palindrome


Articate

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg fikk legge ut albumet mitt her, som jeg ble ferdig med i sommer. Det er et veldig spredt album som sådan, mye fordi første låten er tatt opp for nesten 3 år siden, og mye fordi jeg leter ennå etter min 'sound'. Jeg kan anbefale å pusse opp på kunnskapen om hva et palindrom er (fraser som er det samme forlengs og baklengs. Agnes i senga, f.eks.), og være på utkikk igjennom albumet ;D

Hele albumet ligger i fin kronologisk rekkefølge her:

http://www.last.fm/music/Articate/Palindrome

Dersom du vil bare sjekke ut en eller tre sanger av dette albumet, bør det være:

Lonely Tylenol, Rats Live on No Evil Star og Never Odd Or Even.

Siden jeg har nylig oppgradert gitar-rigget mitt, kommer jeg antakelig til å lage en EP i løpet av julen.

All feedback er hjertelig velkommen, og takk for tiden din

Endret av Articate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mye keyboards/synther/rhodes-greier, eller er det VSTi alt sammen?

Hva hadde du gjettet om du måtte? Det er VSTi'er o.l.

Skulle gjerne hatt en rhodes og en voyager eller noe sånt, men det hadde vært en årslønn for meg foreløpig ;p

Gitaren er faktisk det eneste som er analogt i opptakene.

Edit: takk for god feedback ;D

Endret av Articate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3

Nerdcreds til deg òg. Er tilfeldigvis også hovedkarakteren min i SFIII:3rd Strike. Seriøst: MP, FP, shoryuken(MP), shoryuken(MP) er den sweeteste kombo'n jeg vet om.

Ruy er mannen for meg. Er ikke inn i fightersjangeren, men tenkte jeg skulle forandre det med SF4. Vurderer å kjøpe en hori stick.

Går vel også rykter om at MVSH VS SF kommer til arcade og det hadde vært helt sinnsykt kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk LesMarshall

Ruy er mannen for meg. Er ikke inn i fightersjangeren, men tenkte jeg skulle forandre det med SF4. Vurderer å kjøpe en hori stick.

Går vel også rykter om at MVSH VS SF kommer til arcade og det hadde vært helt sinnsykt kult.

MSH vs SF kom ut i '97 <.<

Det er veldig få i tournament-sammenheng som spiller Ryu. Jeg digger det ene sparket han har, men han har for mange svakheter etc. I SFII er han jo flott, men. SF4 blir det vel annerledes. Gleder meg til det kommer, selv om det blir en stund det blir emulert. Og cartridgen er svin-dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.