Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BLS (18.11.2008)


BLS

Anbefalte innlegg

Har en rød slik en (BL550 mener jeg å huske modelnr. var) - og er absolutt en av gitarene jeg aldri kommer til å selge. Elsker lyden og spillbarheten - føler absolutt ingen behov for en Fender Strat så lenge jeg har denne.

Har ikke fått fullført prosjektet enda, men syns halsen virker jævlig god. ikke altfor tynn eller feit. Har lest en del reviews om den der flere uttaler seg om denne at de er på lik linje med Fender Japan. Denne skal jeg prøve få fort ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått fullført prosjektet enda, men syns halsen virker jævlig god. ikke altfor tynn eller feit. Har lest en del reviews om den der flere uttaler seg om denne at de er på lik linje med Fender Japan. Denne skal jeg prøve få fort ferdig :)

Utfordring kan kanskje være elektronikken? Min er for tiden i Trondheim hos min far - som har tatt en overhaling av elektronikken - men har ikke fått testa den etter det.

bl500-550-control-82.jpg

Jeg har ingen ide om hva en Tapped Switch er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordring kan kanskje være elektronikken? Min er for tiden i Trondheim hos min far - som har tatt en overhaling av elektronikken - men har ikke fått testa den etter det.

bl500-550-control-82.jpg

Jeg har ingen ide om hva en Tapped Switch er.

Tror elektronikken blir litt vanskelig ja. men det er bare å være tålmodig og lodde skikkelig. Men bruker sjelden om ikke aldri coiltap eller out of phase. Lurer på om jeg bare kobler opp elektronikken uten miniswitchene. Jeg vet ikke om elektronikken fungerer på den, jeg vet at mikkene fungerer men ene miniswitchen er knukket og tror kansje potene er dårlige. Enten så bytter jeg pots of switcher ellers prover jeg med noe Crc eller noe. Kansje de vil fungere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyyyyke for en samling av gitarer. Klarer du å få brukt alle disse da?

Eller står de bare til pynt? :blink:

Custom LP'n din er min favoritt! ;)

Bruker faktisk alle ja, kansje ikke alle har vert på gig, men alle blir brukt. Alle som er strenger på hvertfall :)

Skal sette sammen en feit mustang nå snart. Har en Fender 78 mustang hals liggende som snart skal få seg en kropp:) Denne tror jeg blir bra.. Tenkte jeg skulle prøve å fått bare fender deler på den, men sliter mede å finne en mustang kropp som er svart eller hvit. Den må ikke koste like mye som en hel mustang heller:) Sett litt på Ebay har funnet noen, men aldri vunnet eller så har prisen vert for høy.

Den Customen er en Kopi :) Kjøpte den på ebay i tyskland for nesten ingenting :) . Merket er HK. Låt helt greit, til jeg skiftet mikker til noen dimarzio mikker fra 80 tallet. Låter bedre nå og mindre feedback. Takk for interessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.