Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

På leting etter perfekt brukt deal :)


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er egentlig vitsen med å bruke restpengene dine på enda en gitar når den helt sikkert ikke kommer til å toppe noen av de andre gitarene dine?

Jeg mener, du får jo ikke allverdens for 5000 kroner, og høyst sannsynlig ingenting som er bedre enn wolfgangen din. (eks)

Hvis du absolutt skal ha en gitar til, kan du ikke da heller spare og kjøpe skikkelig en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du ha :P

jeg er og på leting etter en litt spesiell.. har lissom RG og alt slags tull.. noen litt standard gitarer.. på jakt etter noe spesielt :)

Men den er råfet.. hva er prisen

Si 6000 da.. Hva tenker du om det? Jeg kan spandere frakta. Ligger klar i hardcasen klar til å sendes med nyoppsatt floyd og fresht batteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe deg ny gitar, kan du selge meg Wolfgangen din? :P Den er så. Fet. :(

Haha :P du kan heller sende meg et par nye fin-tunere til den, tror 1 eller 2 av de gamle er litt rustne, så dem setter seg fast på noen plasser.. vil ha dem ut, men dem setter seg fast selv om jeg prøver å skru dem av med tang :P

redd for å ødelegge jengene i tremoloen.. :(

har stirra litt på denne ibanez Destroyeren med 3 humbuckere :D

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde :wub:

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.