Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

danelectro


lampshade

Anbefalte innlegg

Sitar-pedalen har jeg bare hørt drit om, ikke kjøp den.

De to andre har jeg ikke hørt noe spesielt om.

Men om du vil ha baklengs delay, så ville jeg heller kjøpt en vanlig, allsidig delaypedal som også har en "reverse"-setting.

F.eks EHX SMMH eller den nye til Digitech.

Hva mener du med "sært sound"? Kom gjerne med eksempler på hva du vil oppnå, så blir det nok enklere å hjelpe deg. :)

Selv har jeg erfart at det ofte ikke er pedalene i seg selv som gjør at du låter "sært", men måten du bruker dem på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitar-pedalen har jeg bare hørt drit om, ikke kjøp den.

De to andre har jeg ikke hørt noe spesielt om.

Men om du vil ha baklengs delay, så ville jeg heller kjøpt en vanlig, allsidig delaypedal som også har en "reverse"-setting.

F.eks EHX SMMH eller den nye til Digitech.

Hva mener du med "sært sound"? Kom gjerne med eksempler på hva du vil oppnå, så blir det nok enklere å hjelpe deg. :)

Selv har jeg erfart at det ofte ikke er pedalene i seg selv som gjør at du låter "sært", men måten du bruker dem på. ;)

Du råder noen til ikke å kjøpe noe uten å ha prøvd det selv?

Det høres litt feil ut mener jeg, i og med at det ikke kan betegnes som erfaring med pedalen. Kan godt være pedalen faktisk er drit, men du må også tenke etter på at du får ikke høre at en pedal er bra før den er utrolig bra, negativ kritikk blir ofte fremmet mye mer enn positiv.

Trådstarter:

Prøv heller tingene før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har prøvd den, så har lest veldig mye på diverse gitarforumer, da spesielt i pedal-seksjonene.

Sitar Swami er en pedal som ofte blir brukt som eksempler i "shit in a box" tråder og lignende.

Selv om reviews fra Harmony Central ikke er de mest seriøse, så gir det et lite bilde av hvordan produkter er.

Her en reviews av Sitar Swami. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du råder noen til ikke å kjøpe noe uten å ha prøvd det selv?

Det høres litt feil ut mener jeg, i og med at det ikke kan betegnes som erfaring med pedalen. Kan godt være pedalen faktisk er drit, men du må også tenke etter på at du får ikke høre at en pedal er bra før den er utrolig bra, negativ kritikk blir ofte fremmet mye mer enn positiv.

Trådstarter:

Prøv heller tingene før du bestemmer deg.

jepp,skal teste ut selv,men jeg ser også at mange har dårlige erfaringer med denne sitar pedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har prøvd den, så har lest veldig mye på diverse gitarforumer, da spesielt i pedal-seksjonene.

Sitar Swami er en pedal som ofte blir brukt som eksempler i "shit in a box" tråder og lignende.

Selv om reviews fra Harmony Central ikke er de mest seriøse, så gir det et lite bilde av hvordan produkter er.

Her en reviews av Sitar Swami. ;)

Kan godt være den er drit, som jeg sa, men syns det er litt dumt å råde noen til ikke å kjøpe noe på grunnlag av rykter, lurt og nevne, men å gi råd som ikke er basert på personlig erfaring med pedalen virker litt dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitar Swami: It doesn't matter which styles of music you play; avoid this thing like the plague. The only additional feature it needs is a self-destruct function, which would vaporize it the moment it came off of the assembly line. This thing sucks so bad it could suck Jupiter through a drinking straw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.