Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nå begynner det å bli usaklig


Tommy

Anbefalte innlegg

faen :P han siste der, han får meg nesten til å ha lyst å slutte x) satan for et talent

Øvingstalent kanskje, men det er noe så fint noe som heter 10% talent, og 90% hardt arbeid ;)

Meget få som bare kan plukke opp en gitar og shredde som satan.. Lar seg nok nesten ikke gjøre på gitar. Øveøveøveøveøveøve! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvingstalent kanskje, men det er noe så fint noe som heter 10% talent, og 90% hardt arbeid ;)

Meget få som bare kan plukke opp en gitar og shredde som satan.. Lar seg nok nesten ikke gjøre på gitar. Øveøveøveøveøveøve! :P

uff. jaa..

sku reist tilbake i tid og gitt meg selv en gitar når jeg var sånn.. 4 år -.-

hadde kansje vært god nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med 10/90 talent og hardt arbeid tror jeg er en teori som er oppfunnet av noen uten talent. Som en unnskyldning for at de ikke ble så gode kan de si "jo men, jeg kunne blitt god jeg også, om jeg bare øvde..." Det er vel strengt tatt litt av poenget her. Ingen forbedrer seg uten å i det hele tatt spille gitar. Kanskje talentet viser seg i form av hvor mye og effektivt man klarer å øve? Ikke nødvendigvis hvor god man er i utgangspunktet.

Sier ikke at øvelse er overflødig. Men sier heller ikke at hardt arbeid er en garanti for suksess. ;) Om det skyldes andre eller dem selv skal jeg ikke si, men det finnes mange som øver utrolig mye og som ikke er hva jeg vil kalle spesielt gode. Etter 10/90 teorien bør de da bare være 10% dårligere enn de med talent. Noe jeg kan love deg at de ikke er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.